Peugeot 106 Rallye: Πολύ μπροστά από την εποχή του!

Το "απόλυτο" του χαρακτήρα και η υψηλή αναλογία ίππων ανά κιλό αρκούσαν για να λατρευτεί. Αυτό ήταν το Peugeot 106 Rallye που μεσουράνησε στα '90s...

Μπορεί οι 100-120 ίπποι να είναι φυσιολογική ιπποδύναμη σήμερα για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης, αλλά πριν από περίπου 25 χρόνια δεν ίσχυε κάτι τέτοιο. Το Peugeot 106 Rallye προσέφερε έναν ισχυρό κινητήρα σε ελαφρύ αμάξωμα και η αποδοχή από το «ανήσυχο» κοινό ήταν αυτή που προσδοκούσαν οι Γάλλοι.

Διαβάστε επίσης: Fiat Coupe 20V – Πεντακύλινδρη «μαγεία»

Παρουσιάστηκε το 1994, αποκλειστικά σε τρίπορτο αμάξωμα και οι κλειστές διαδρομές με έντονες στροφές ήταν αναμφισβήτητα το φόρτε του. Ικανό όταν πίσω από το τιμόνι βρισκόταν εξίσου ικανός οδηγός, αλλά απότομο όταν κάποιος υπερεκτιμούσε τις δυνατότητές του. Χαρακτηριστική του αντίδραση ήταν η «νευρικότητα» στο απότομο κλείσιμο της πεταλούδας επάνω στην στροφή. Μάλιστα, δεν έλειπαν και οι περιπτώσεις που αυτή η «νευρικότητα» μεταφραζόταν σε τετ-α-κε.

Στα πρώτα του χρόνια, κάτω από το καπό βρισκόταν ένας 8βάλβιδος τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1.300 κ.εκ. Οι 100 ίπποι ήταν αρκετοί για να κινήσουν ταχύτατα το μικρό αμάξωμα των 800+ κιλών. Μερικές από τις οπτικές διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τα υπόλοιπα Peugeot 106 ήταν οι ελαφριές ζάντες, τα λογότυπα «Rallye», οι προβολείς ομίχλης και η αεροτομή στο πίσω μέρος.

Video: Έτσι κατασκευαζόταν η θρυλική BMW Σειρά 3 E30 

Συνολικά υπήρξαν δύο εκδόσεις του Peugeot 106 Rallye, με τη δεύτερη (γνωστή ως S2) να είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη. Βέβαια, η μεγάλη διαφορά ήρθε στον κινητήρα, ο οποίος έγινε 1.600άρης και κέρδισε ελάχιστη ιπποδύναμη. Μερικά χρόνια αργότερα ήρθε το Peugeot 106 Rallye 16v, η έκδοση των διπλών εκκεντροφόρων που βασίστηκε στο 106 GTI. Η ισχύς εκτοξεύθηκε στους 120 ίππους προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;