Περιφέρεια Αττικής: Συνεχίζονται οι εργασίες στο οδικό δίκτυο του Πειραιά

Περιφέρεια Αττικής
Ο Πειραιάς αλλάζει! Δείτε σε ποια τμήματα του οδικού δικτύου γίνονται εκτεταμένες εργασίες συντήρησης από συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής...

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του οδικού δικτύου αρμοδιότητάς της σε όλη την Αττική, η Περιφέρεια Αττικής συνεχίζει τις εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης του κεντρικού οδικού δικτύου στον Πειραιά.

Επισημαίνεται πως οι εργασίες είχαν διακοπεί λόγω του μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου που παρουσιάσθηκε κατά την διάρκεια του Αυγούστου, εξαιτίας της μαζικής μετακίνησης των επιβατών από και προς το λιμάνι του Πειραιά.

Συγκεκριμένα, θα εκτελεσθούν ασφαλτικές εργασίες για την αποκατάσταση του οδοστρώματος επί του οδικού τμήματος της οδού Εθνάρχου Μακαρίου από Δημ. Φαληρέως (ΣΚΑΪ) έως Μικράς Ασίας (πεζογέφυρα γηπέδου Γ. Καραϊσκάκης) και στις δύο κατευθύνσεις.

Οι σχετικές εργασίες εντάσσονται στο πλαίσιο του έργου «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΟΔ, ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ Δ.ΔΙ.Μ.Υ.», συνολικού προϋπολογισμού 2.4 εκ. ευρώ που εκτελεί η Διεύθυνση διαχείρισης μητροπολιτικών υποδομών της περιφέρειας Αττικής και αντικείμενο του έργου είναι η συστηματική τμηματική και εκτεταμένη συντήρηση της επιφάνειας κυκλοφορίας, του οδικού δίκτυο ΠΑΟΔ Πειραιά, αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής και συγκεκριμένα:

•​Κόνωνος από Ακτή Καλλιμασιώτη έως Ομήρου Σκυλίτση (έχει ολοκληρωθεί).

•​Ομήρου Σκυλίτση από Κόνωνος έως Τζαβέλα.

•​Αλιπέδου από Κόνωνος έως Μικράς Ασίας.

•​Μικράς Ασίας από Εθνάρχου Μακαρίου έως Αλιπέδου.

•​Λ. Αθηνών-Πειραιώς από Πειραιώς έως Αθηνών.

•​Λ. Αθηνών-Πειραιώς από Αθηνών-Πειραιώς έως Κόνωνος και

•​Εθνάρχου Μακαρίου από Δημ. Φαληρέως έως Μικράς Ασίας και στις δύο κατευθύνσεις.

Αναλυτικότερα θα εκτελεσθούν εργασίες: Συντήρησης και βελτίωσης του οδοστρώματος συνολικής επιφάνειας 50.000μ2., της οριζόντιας (διαγράμμιση) και κατακόρυφης (πινακίδες) σήμανσης και ​εργασίες τροποποίησης της στάθμης των φρεατίων επίσκεψης και υδροσυλλογής. Οι εργασίες θα πραγματοποιούνται τις νυχτερινές ώρες έτσι ώστε να υπάρχουν οι ελάχιστες δυνατές κυκλοφοριακές επιπτώσεις.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;