Πατέντα της Toyota φέρνει “fake” χειροκίνητο κιβώτιο για ηλεκτρικά

χειροκίνητο κιβώτιο
Θα είναι σαν να αλλάζεις ταχύτητα, αλλά δεν θα αλλάζεις. Η Toyota θα φροντίζει όσους αγαπούν το χειροκίνητο κιβώτιο ακόμα και στους καιρούς των ηλεκτρικών!

Τα νούμερα των πωλήσεων δείχνουν ότι το αγοραστικό κοινό γυρνά όλο και περισσότερο την πλάτη στο χειροκίνητο κιβώτιο και στρέφεται στην ευκολία και την αμεσότητα των σύγχρονων, αυτόματων σασμάν, όπως μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

Toyota: Ο “βασιλιάς” της πατέντας! H εταιρεία με τις περισσότερες καταχωρήσεις;

Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται ότι η Toyota θέλει να κρατήσει ζωντανή την αίσθηση της αλλαγής σχέσης ακόμα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Γι’ αυτόν τον λόγο, προχώρησε στην κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας που υιοθετεί το χειροκίνητο κιβώτιο στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίνοντάς του έστω και μία ψεύτικη υπόσταση.

Όπως πιθανόν ήδη θα γνωρίζετε, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν κιβώτιο ταχυτήτων, αφού σχεδόν όλα τους έχουν μόλις μία σχέση μετάδοσης. Στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “παραδοσιακούς” της αυτοκίνησης, η ιαπωνική εταιρεία κατοχύρωσε μία πατέντα που προσφέρει την “ψεύτικη” αίσθηση αλλαγής ταχύτητας. Στην περιγραφή του συστήματος αναφέρεται ότι θα υπάρχει τόσο το τρίτο πεντάλ συμπλέκτη, όσο και ο επιλογέας.

Το σύστημα θα μπορούσε να λειτουργεί σε τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις. Η πρώτη είναι εντελώς αυτόματα, σαν να μην υπάρχει. Η δεύτερη θα “βάζει” στο παιχνίδι τον επιλογέα, ο οποίος θα δίνει την αίσθηση αλλαγή σχέσης χωρίς χρήση συμπλέκτη. Στην τρίτη, ενεργό ρόλο θα έχει και ο συμπλέκτης, ο οποίος θα “αποσυμπλέκει” εικονικά τον ηλεκτροκινητήρα μηδενίζοντας την ροπή του κατά την αλλαγή.

Έτσι, οι λάτρεις του χειροκίνητου κιβωτίου θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν την οδήγηση. Ασφαλώς, πρέπει να τονίσουμε ότι για την ώρα η εταιρεία έχει περιοριστεί στην κατοχύρωση της πατέντας και δεν έχει επισημοποιήσει την υιοθέτηση ενός τέτοιου συστήματος στα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της γκάμας της. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε τα έγγραφα της κατοχύρωσης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;