Παγκόσμιο ρεκόρ για το υδρογονοκίνητο Hyundai Nexo

hyundai nexo υδρογόνο
Ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης στα υδρογονοκίνητα κατάφερε να θέσει το Hyundai Nexo που ταξίδεψε μακρύτερα από οποιοδήποτε άλλο. Πόσο όμως;

Το υδρογονοκίνητο Hyundai Nexo αποτελεί την απτή απόδειξη της Κορεάτικης εταιρίας αναφορικά με τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ας μην ξεχνάμε ότι η Hyundai ήταν η πρώτη μεταξύ των κατασκευαστών που παρουσίασε υδρογονοκίνητο όχημα μαζικής παραγωγής και από τότε έχει μπει πολύ νερό στο αυλάκι όπως φαίνεται και με την επίδοση του Nexo.

Ειδικότερα το SUV της Hyundai κατάφερε να καλύψει μια απόσταση 778 χιλιομέτρων την μεγαλύτερη που έχει καλυφθεί ποτέ από υδρογονοκίνητο όχημα με ένα μόνο γέμισμα στο ρεζερβουάρ. Μάλιστα το κατάφερε αυτό έχοντας ακόμη 49 χλμ. αυτονομία, τα οποία λογικά κράτησε για να κατατροπώσει τον όποιο διεκδικητή του τίτλου.

Για την επίτευξη του ρεκόρ, στο τιμόνι του Nexo βρέθηκε ο Ελβετός Bertrand Piccard. Μπορεί το όνομα να μην ακούγεται και πολύ γνωστό ωστόσο ο Piccard είναι μαθημένος σε τέτοιου είδους ρεκόρ: είναι ο πρώτος άνθρωπος που έχει κάνει τον γύρο της Γης με αερόστατο και επίσης ο πρώτος που γύρισε τον πλανήτη με αεροπλάνο που κινούνταν με ηλιακή ενέργεια.

Ο Piccard ξεκίνησε από το Sarreguemines της Γαλλίας στις 25 Νοεμβρίου και έφτασε την επόμενη μέρα στο αεροπορικό και διαστημικό μουσείο στο Le Bourget. Μάλιστα, σε αυτό το ταξίδι του δεν ήταν μόνος καθώς ανά τακτά χρονικά διαστήματα είχε μαζί του διάσημους συνεπιβάτες, όπως τον πρίγκηπα του Μονακό Αλβέρτο, τον υπουργό Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire και τον μέγα δούκα του Λουξεμβούργου Ερρίκο.

“Και ενώ μερικοί αμφιβάλλουν για την σχετικότητα του υδρογόνου στα αυτοκίνητα του μέλλοντος, εμείς στην Hyundai έχουμε πιστέψει σε αυτό από το 1998 όταν ξεκινήσαμε την εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας. Χάρη σε αυτό το ρεκόρ που πέτυχε ο Bertrand Piccard γκρεμίστηκε κάθε αμφιβολία. Ταυτόχρονα με την παγκόσμια απήχησή του ο Bertrand είναι ένας χαρισματικός χαρακτήρας που ξέρει καλύτερα από τον καθένα πώς να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σε περιβαλλοντικά θέματα. Μοιραζόμαστε μαζί του την πεποίθηση ότι είναι πιθανό να αλλάξουμε την κατανάλωσή μας με έναν βιώσιμο τρόπο και να το υδρογόνο είναι μια απάντηση σε αυτό το θέμα. Βλέπουμε τον σεβασμό προς το περιβάλλον ως παράγοντα ανάπτυξης και όχι ως εμπόδιο στην καινοτομία”, δήλωσε ο διευθυντής της Hyundai Ευρώπης, Lionel French-Keogh.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;