Όταν το Opel Calibra “δεν έβλεπε” Mercedes και Alfa Romeo

Το Calibra στην πλέον καθαρόαιμη αγωνιστική του εκδοχή ήταν η ενσάρκωση των ονείρων της Opel στα μηχανοκίνητα σπορ. Όπως και πολλών φίλων της άλλωστε!

Πριν από 25 χρόνια, το μακρινό πλέον 1996, η Opel σάρωνε στο ITC. Με έναν λόχο επίλεκτων οδηγών, τόσο καταξιωμένων όσο και διψασμένων για διακρίσεις νεότερων, η γερμανική εταιρεία κατέκτησε τους δύο τίτλους, Oδηγών και Kατασκευαστών, στο νεογέννητο πρωτάθλημα ITC, το οποίο ήταν, κατ’ ουσίαν, μια μαξιμαλιστική, μεγεθυμένη εκδοχή του DTM. «ITC» σήμαινε International Touring Car Championship και αποτελούσε την προσπάθεια της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου να αξιοποιήσει την τεράστια επιτυχία του αμιγώς γερμανικού Deutsche Tourenwagen Meisterschaft, δηλαδή του DTM.

Δυστυχώς για τους φίλους του συγκεκριμένου τύπου μηχανοκίνητων σπορ, το ITC μάλλον έτρεχε πιο γρήγορα από τον εαυτό του: το 1996 ήταν η πρώτη πλήρης σεζόν του ως αυτόνομου πρωταθλήματος – και ταυτόχρονα η τελευταία του. Το κόστος της τεχνολογικής εξέλιξης ήταν αστρονομικό, καθώς εταιρείες όπως η Mercedes και η Alfa Romeo επένδυαν χωρίς όριο στην αγωνιστική τεχνολογία αιχμής, με μόνη επιδίωξη να αναδειχθούν πρωταθλήτριες.

Το Opel Calibra αποδείχθηκε επικρατέστερο σε αυτή την, άνευ προηγουμένου, ξέφρενη κούρσα του ITC. Επρόκειτο για ένα θηρίο, με τετρακίνηση και κινητήρα V6, χωρητικότητας 2,5 λίτρων, ο οποίος απέδιδε περίπου 500 ίππους. Το ίδιο το μοτέρ προερχόταν από το Isuzu Trooper, αλλά προτού τοποθετηθεί στο αγωνιστικό Calibra είχε υποβληθεί στις… περιποιήσεις της Cosworth. Η Opel, σε συνεργασία με την Williams, χρησιμοποιούσε ένα ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο επιτύγχανε αστραπιαίες αλλαγές σχέσεων.

Γενικότερα, το Opel Calibra ήταν ο ορισμός της συνταγής για θριάμβους. Ο Manuel Reuter κέρδισε πανηγυρικά το πρωτάθλημα οδηγών, παρόλο που απέναντί του είχε σπουδαίους αντιπάλους, όπως τους κ.κ. Hans-Joachim Stuck, Klaus Ludwig, Tony Kanaan, Alexander Wurz, Uwe Alzen. Ένα ολόκληρο πάνθεον – και μόνο με Opel Calibra.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)