Όταν τα Toyota Starlet ήταν πισωκίνητα!

Το Toyota Starlet έμεινε στην ιστορία για τις ισχυρές υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις του. Γνωρίζετε, όμως, ότι οι πρώτες γενιές ήταν πισωκίνητες;

Πρόσφατα σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με την μεγάλη επιστροφή του Toyota Starlet στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας. Είναι η πιο κατάλληλη στιγμή, λοιπόν, να θυμηθούμε τις πρώτες γενιές του μικρού μοντέλου. Αυτές είχαν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό, την κίνηση στον πίσω άξονα.

Διαβάστε επίσης: Suzuki Swift GTi – Ο “σαμουράι” των δρόμων! (+video)

Η πρώτη γενιά του Toyota Starlet παρουσιάστηκε το 1973 και αρχικά διατέθηκε σε coupe αμάξωμα με δύο πόρτες. Λίγο αργότερα ήρθε και η τετράπορτη έκδοση. Ως προς τα μηχανικά σύνολα υπήρχαν δύο επιλογές, ένας 993 κ.εκ. και ένας 1.166 κ.εκ. Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας βρισκόταν στο εμπρός μέρος και η μετάδοση της κίνησης περνούσε στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν 4 ή 5 σχέσεων.

Η πρώτη γενιά Toyota Starlet (P40/P50) δεν απέκτησε ιδιαίτερη δημοφιλία, μιας και η παραγωγή περιορίστηκε στην αγορά της Ιαπωνίας. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν ισχύει για τη δεύτερη γενιά με την κωδική ονομασία P60. Το συγκεκριμένο μοντέλο έφτασε στην Ευρώπη το 1978 και στη γκάμα των κινητήρων προστέθηκε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.290 κ.εκ με ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου και κάτι παραπάνω από 60 ίππους.

Μπορεί να μην υπήρξε κάποιος ισχυρός κινητήρας στη γκάμα των δύο πρώτων εκδόσεων του Starlet, αλλά έμειναν στην ιστορία για την κίνηση στον πίσω άξονα. Η έλευση της τρίτης γενιάς ήρθε το 1984 και έφερε οριστικό τέλος στην πίσω κίνηση. Βέβαια, οι μετέπειτα γενιές του Toyota Starlet κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού λόγω των ισχυρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, όπως το “Glanza”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;