Opel Crossland X: Το “στρώσαμε” και… ευπειθώς αναφέρουμε (+video)

Η δοκιμή μακράς διαρκείας του Opel Crossland X συνεχίζεται. Πλέον, ο... μήνας του μέλιτος πέρασε και το αυτοκίνητο "στρώθηκε". Ας δούμε πως είναι η ζωή μαζί του.

Το Opel Crossland X το παραλάβαμε στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου και όταν το “βάλαμε στο χέρι” είχε μόλις 11 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του. Πλέον, τρεις μήνες και 2.500 χιλιόμετρα μετά, μπορούμε να πούμε πως το γερμανικό SUV έχει γίνει αχώριστος σύντροφός μας τόσο σε μετακινήσεις εντός πόλης όσο και στις εξορμήσεις μας.

Η ιδέα της δοκιμής μακράς διάρκειας έπεσε στο τραπέζι από τον Μάνο Στεφανή και ήρθε ταυτόχρονα με την έναρξη της λειτουργίας του διαδικτυακού TractioN. Βέβαια το να πάρεις αυτοκίνητο για τέτοια δοκιμή, δεν είναι εύκολο, καθώς η εκάστοτε εταιρεία που στο παραχωρεί πρέπει αν μη τι άλλο να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο προϊόν της, πόσο μάλλον όταν αυτό είναι “του κουτιού”. Και η Opel ήταν μία από τις εταιρείες αυτές καθώς προθύμως μας έδωσε το Crossland X και μάλιστα σε κατάσταση καινούργιου.

Κάτω από το καπό του, το αυτοκίνητό μας (γιατί πλέον αυτοκίνητό μας έχει γίνει και “τσακωνόμαστε” για το ποιος θα το πάρει) έχει τον 1.2 Turbo βενζινοκινητήρα των 110 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Και αυτό ακριβώς το τελευταίο είναι που κάνει την οδήγησή του σε αστικό περιβάλλον παιχνιδάκι χάρη στις ομαλές αλλαγές του και δεν σε κουράζει, ακόμη και όταν οι δρόμοι της Αθήνας είναι ένα απέραντο, υπαίθριο πάρκινγκ. Από την άλλη, όταν βγεις από την πόλη και μπεις σε αυτοκινητόδρομο, το Crossland X αποδεικνύεται στιβαρό και ήσυχο και σου εμπνέει ασφάλεια. Όσον αφορά την κατανάλωσή του, αυτή αν είσαι προσεκτικός τότε βλέπεις μέση τιμή στα 7,0 λίτρα/100 χλμ. Πλέον, μετά από 2.500 χιλιόμετρα θα αρχίσουμε να το πιέζουμε και λίγο παραπάνω, επομένως την επόμενη φορά θα αναφερθούμε και στις επιδόσεις του αλλά και στα δυναμικά του χαρακτηριστικά, ενώ επιφυλασσόμαστε και για εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό του, στην έκδοση X-plore που έχουμε στην διάθεσή μας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με χειριστήρια, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8,0 ιντσών και πλοήγηση, δύο θύρες USB, αισθητήρες βροχής και φώτων,διζωνικό κλιματισμό,τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ημέρας LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αεροτομή οροφής. Επειδή όμως εδώ στην ομάδα του TractioN κάποιοι έχουν καλομάθει… θα θέλαμε και αισθητήρες παρκαρίσματος ή ακόμη καλύτερα μία κάμερα οπισθοπορείας για να αποφύγουμε τις ελάχιστες γκρίνιες…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)