Από την κορυφή της Ελλάδας στην Αθήνα με ποδήλατο!

Για ακόμα μια φορά ο Έλληνας κολυμβητής υπέρ-αποστάσεων Χρυσικόπουλος Σπύρος, θέλησε να τολμήσει και να κάνει κάτι διαφορετικό, "έξω από τα νερά του"

Την Τετάρτη 22 Ιουλίου το μεσημέρι, ο Σπύρος ξεκίνησε από την περιοχή Πριόνια Λιτοχωρίου με τα πόδια, με σκοπό να φτάσει στην κορυφή του Ολύμπου. Την Πέμπτη 23 Ιουλίου το πρωί, έφτασε στην υψηλότερη κορυφή του Ολύμπου τον Μύτικα (2.918 υψόμετρο).

Την επόμενη ημέρα, Παρασκευή 24 Ιουλίου ξεκίνησε την επιστροφή του για Αθήνα, πραγματοποιώντας την απόσταση με ποδήλατο (Λιτόχωρο- Αθήνα 400 χλμ. συνεχόμενα).

Η AVIS στάθηκε στο πλευρό του Έλληνα αθλητή και παρείχε το όχημα συνοδείας, το οποίο καθ’ όλη τη διάρκεια του εγχειρήματος προσέφερε την απαραίτητη ασφάλεια στον Σπύρο και εξυπηρετούσε τις ανάγκες του ανεφοδιασμού του.

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος ξεκίνησε στις 12:50 μ.μ. από το Λιτόχωρο και κατάφερε να πραγματοποιήσει την απόσταση μέχρι την Αθήνα σε 20 ώρες και 57 λεπτά. Λίγο έξω από τη Λάρισα και με τη ζέστη να δυσκολεύει πολύ την προσπάθεια, συμπλήρωσε τα πρώτα 100 χλμ. και συνέχισε με πολύ καλό ρυθμό για τις περίφημες ανηφόρες προς το Δομοκό.

Το βράδυ βρήκε τον Σπύρο στη Λαμία και αμέσως κατευθύνθηκε προς τις Θερμοπύλες, στο ιστορικό μνημείο του Λεωνίδα, πραγματοποιώντας μια ολιγόλεπτη στάση για φόρο τιμής.
Το δυσκολότερο κομμάτι δεν είχε φτάσει ακόμα. Μετά το χωριό Ρεγγίνι και με το ρολόι να δείχνει 2:20π.μ. ο Σπύρος κλήθηκε να μαζέψει όλες του τις δυνάμεις και να ανέβει το βουνό Αετοφωλιά-Πουρνάρες με πολύ κρύο.

Στις 5:30π.μ. και με αέρα αισιοδοξίας από τη νέα μέρα που χάραζε, ο Σπύρος βρισκόταν στη Θήβα. Στις 7:30π.μ. και ενώ έφτανε στα Οινόφυτα, έμεινε από λάστιχο, το οποίο άλλαξε πολύ γρήγορα και συνέχισε την πορεία του προς Αθήνα. Στις 9:10 π.μ. ήταν ήδη στον Άγιο Στέφανο Αττικής.

Ο τερματισμός πραγματοποιήθηκε στην Αττική, με την ολοκλήρωση των 400χλμ. στις 9:47π.μ. έπειτα από 20 ώρες και 57 λεπτά.

Στόχος του Σπύρου μέσα από αυτό το ατομικό εγχείρημα, ήταν να αποκτήσει εμπειρία και σε άλλα αθλήματα εκτός της κολύμβησης, κάτι που θα τον βοηθήσει στα μελλοντικά του εγχειρήματα. Οι σκληρές συνθήκες που αντιμετώπισε σε όλα τα επίπεδα, είναι προπόνηση για το σώμα, αλλά κυρίως για το μυαλό του, καθώς οι υπέρ-αποστάσεις με τις οποίες ασχολείται ο Σπύρος είναι επί της ουσίας εγχειρήματα που απαιτούν δυνατό μυαλό.

Τέλος, μέσα από αυτήν την προσπάθεια, ο Σπύρος ήθελε να επισημάνει την συνύπαρξη ποδηλάτων – αυτοκινήτων μέσα από τον αμοιβαίο σεβασμό και την πλήρη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και του Κ.Ο.Κ. από όλους! Σε μια χώρα με υπέροχους προορισμούς όπως η Ελλάδα, πρέπει να καταλάβουμε ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν είναι “εχθροί” με τους οδηγούς των ποδηλάτων. Αντιθέτως, ο ένας μπορεί να βοηθήσει τον άλλο με απώτερο σκοπό την αποφυγή ατυχημάτων που δυστυχώς μπορεί να κοστίσουν ανθρώπινες ζωές.

*Το όχημα συνοδείας του αθλητή, διέθετε τους απαραίτητους σηματοδότες αλλά και τα κατάλληλα φώτα, ώστε να είναι ευδιάκριτο ότι συνοδεύει ποδηλάτη. Όχημα και ποδηλάτης, τήρησαν όλους τους κανόνες ασφαλείας καθώς και τον Κ.Ο.Κ και δεν κινήθηκαν σε αυτοκινητόδρομο.

Λίγα λογία για τον Σπύρο…
• Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος είναι κολυμβητής υπέρ-αποστάσεων
• Είχε πολλές επιτυχίες στην κλασική κολύμβηση
• Έχει κολυμπήσει τέσσερις φορές συνεχόμενα τον Τορωναίο κόλπο (104χλμ σε 34ώρες)
• Είναι κάτοχος του πανελληνίου ρεκόρ 24 ωρών σε πισίνα με 82.550μ.
• Είναι ο μοναδικός Έλληνας που έχει κολυμπήσει 100χλμ. σε πισίνα σε29ωρες
• Έχει επιχειρήσει να κολυμπήσει την απόσταση Ρόδο-Καστελλόριζο (140χλμ.) αλλά λόγω ακραίων καιρικών συνθηκών ολοκλήρωσε την προσπάθεια στο 100° χλμ.
• Έχει τερματίσει σε αγώνα 150χλμ. (τρέξιμο) στον Αρκτικό Κύκλο σε 39ώρες και 54λεπτά
• Έχει τερματίσει πολλές φορές τον Αυθεντικό Μαραθώνιο
• Έχει τερματίσει πολλούς αγώνες ανοιχτής θάλασσας

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;