“Όλα τα λεφτά” από την Toyota στην Τουρκία – Η πρωτιά του εργοστασίου της Sakarya

Τουρκία
Δείτε το τρομακτικό ποσό που αγγίζει η επένδυση της Toyota στην Τουρκία, αλλά και την πρωτιά της συγκεκριμένης μονάδας...

Η παραγωγή του νέου Toyota C-HR ξεκίνησε και, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, λαμβάνει χώρα σε τουρκικό έδαφος. Κάτι τέτοιο οδήγησε σε εκτόξευση των ποσών επένδυσης στη γείτονα χώρα, με το εργοστάσιο της Sakarya ταυτόχρονα να γίνεται το πρώτο της Toyota στην Ευρώπη που αποκτά γραμμή παραγωγής μπαταριών.

Όπως αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου της ιαπωνικής εταιρείας, το γεγονός ότι η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR θα κατασκευάζεται στην Τουρκία, σημαίνει ότι το TMMT (Toyota Motor Manufacturing Turkey) θα είναι το πρώτο εργοστάσιο της Toyota που θα ξεκινήσει την παραγωγή plug-in υβριδικών οχημάτων. Επιπλέον, θα γίνει και η πρώτη μονάδα της Toyota που θα εξοπλιστεί με γραμμή παραγωγής μπαταριών.

Τα νούμερα που “ζαλίζουν”
Προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην μονάδα της Tοyota στην Τουρκία, οι Ιάπωνες επένδυσαν επιπλέον 308 εκατομμύρια ευρώ. Κάπως έτσι, το συνολικό ύψος της επένδυσης στην Τουρκία εκτοξεύθηκε μέσα σε λίγα χρόνια στα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Για να καταλάβετε το μέγεθος, ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι σε όλη την Ευρώπη από το 1990 μέχρι σήμερα, η Toyota έχει επενδύσει 11 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ταυτόχρονα, η Toyota δίνει στην τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία άλλη μία πρωτιά. Το νέο Toyota C-HR θα είναι το πρώτο plug-in υβριδικό επιβατικό αυτοκίνητο που θα παράγεται στη γειτονική χώρα. Οι πρώτες μελέτες δείχνουν ότι στο εργοστάσιο της Τουρκίας θα κατασκευάζονται 75.000 μπαταρίες Plug-In συστημάτων. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, αναμένεται να δημιουργηθούν περίπου 60 νέες θέσεις εργασίας μέχρι τον Δεκέμβριο του 2023.

Πηγή: Toyota

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;