Οι κάτοχοι hot κλασικών λένε “όχι” στις μεγάλες μπούκες των εξατμίσεων

Οι κάτοχοι κλασικών λένε όχι στις μπούκες των εξατμίσεων 2022
Οι ιδιοκτήτες "καυτών" κλασικών μοντέλων κάνουν στροφή προς την εργοστασιακή εμφάνιση των αυτοκινήτων τους και στον τομέα της εξάτμισης.

Η αντικατάσταση του τελικού της εξάτμισης ή τουλάχιστον της απόληξής της με μία μεγαλύτερη, ήταν παραδοσιακά το πρώτο πράγμα που έκαναν οι νεαροί και όχι μόνο οδηγοί όταν αγόρασαν ένα “καυτό” μοντέλο.

Διαβάστε επίσης: Η Hennessey δημιούργησε το pick up περιπέτειας που ονειρεύεσαι

Με τα χρόνια να έχουν περάσει οι ίδιοι κάτοχοι, σημαντικά μεγαλύτεροι πλέον σε ηλικία, δείχνουν να κάνουν στροφή προς μια πιο εργοστασιακή εμφάνισή για το μοντέλο που έχουν στην κατοχή τους και σε αυτό φαίνεται να συμφωνεί και η βρετανική εταιρεία κατασκευής εξατμίσεων Milltek Sport.

Οι τιμές των κλασικών μοντέλων των 10ετιών του ’80 και του ’90 έχουν άλλωστε αρχίσει να ανεβαίνουν για τα καλά και οι κάτοχοι αυτοκινήτων όπως είναι η BMW M3 E30, το Peugeot 205 GTI και το VW Golf GTI Mk1 και Mk2 θέλουν να προσδώσουν μια εμφάνιση σε αυτά πιο κοντά στην εργοστασιακή, κάτι που αυξάνει και την τιμή της μεταπώλησής τους.

Σύμφωνα με την Milltek Sport, η βρετανική εταιρεία έχει παρατηρήσει σημαντική αύξηση στη σειρά “Classic” των συστημάτων εξαγωγής που παράγει, η οποία δείχνει αυτήν ακριβώς την τάση. Ωστόσο οι Βρετανοί τονίζουν παράλληλα ότι οι ιδιοκτήτες των παραπάνω οχημάτων θέλουν από τη μία πιο εργοστασιακή εμφάνιση, από την άλλη όμως δεν θέλουν θυσίες αναφορικά με την απόδοση του κινητήρα του αυτοκινήτου τους.

Διαβάστε επίσης: Εντυπωσιακή Porsche 911 με μοτέρ… Subaru. Γιατί όμως;

Έτσι στρέφονται σε after market εξατμίσεις με κλασικό look αλλά πιο προηγμένη σχεδίαση, όπως είναι η προτάσεις της Milltek Sport. Για τη δημιουργία τους η βρετανική εταιρεία ξεκινά από την ανάλυση του εργοστασιακού συστήματος εξαγωγής και έπειτα προχωρά σε βελτιώσεις στα σημεία, με στόχο την αύξηση της απόδοσης.

Οι βρετανοί ονομάζουν τα συστήματά τους “OEM+”. για να δείξουν πόσο κοντά είναι στα εργοστασιακά και προβλέπουν ότι όλο και περισσότεροι κάτοχοί θα στραφούν προς αυτές τις προτάσεις, ειδικά από τη στιγμή που μοντέλα όπως το Honda Civic Type R (EP3) και το Mitsubishi Evo VII παίρνουν σιγά-σιγά το δρόμο τους για να χαρακτηριστούν ως κλασικά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;