Οδηγούμε το νέο Volkswagen Passat

Με κομψό εξωτερικό design, ευρεία χρήση LED και ολοκαίνουργιο εσωτερικό, αυτό είναι το πλέον καινοτόμο Volkswagen Passat που κατασκευάστηκε ποτέ

Το ανανεωμένο Passat, με ιδιαίτερες σχεδιαστικές εξωτερικές γραμμές, που το καθιστούν επιβλητικό στην κατηγορία του, και με ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό, στο οποίο κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment, διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης, υπό τον διακριτικό τίτλο IQ.Drive, φέρνοντας οδηγό και επιβάτες ένα βήμα πριν από την αυτόνομη οδήγηση.

Στην υβριδική έκδοση GTE κινείται με μηδενικούς ρύπους, ενώ παραμένει μόνιμα συνδεδεμένο με το Διαδίκτυο, προσφέροντας υπηρεσίες από τον κόσμο των smartphones, τα οποία να αναφέρουμε ότι μπορούν να υποκαταστήσουν ακόμα και το κλειδί του νέου Passat, παρέχοντας προηγμένες δυνατότητες car sharing για τον οδηγό και τα μέλη της οικογένειάς του ή τους χρήστες ενός εταιρικού στόλου.

Να σημειώσουμε εδώ ότι στα τεχνολογικά καλούδια η Volkswagen εξελίσσει τη διαισθητική λειτουργία καθώς και τεχνολογίες που λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό αυτόματα. Το νέο Passat είναι το πρώτο Volkswagen παγκοσμίως με διαισθητικό τιμόνι, το οποίο αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού παρέχοντας μια διαδραστική διασύνδεση για συστήματα όπως το Travel Assist, στοιχείο του οποίου είναι η δυνατότητα να μπορεί να κινείται ημιαυτόνομα και με υποβοήθηση πρακτικά σε ολόκληρη την κλίμακα ταχυτήτων, από 0 έως 210 χλμ./ώρα (από τα 30 έως τα 210 χλμ./ώρα όταν το κιβώτιο είναι χειροκίνητο).

Σε επίπεδο κινητήρων, το ανανεωμένο Passat διατίθεται με τους βενζινοκινητήρες TSI 1.5 με 150 ίππους και 2.0 με 190 ίππους, και τους πετρελαιοκινητήρες TDI 1.6 με 120 ίππους και 2.0 με 150 και 190 ίππους αντίστοιχα. Η υβριδική έκδοση GTE συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ του συστήματος να φτάνει τους 218 ίππους. Εκτός από τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση, που προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο, όλες οι υπόλοιπες συνδυάζονται στάνταρ με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων (6 ταχυτήτων στο GTE).

Σε επίπεδο τιμών, αυτή της εκκίνησης του ανανεωμένου Passat αρχίζει από 27.300 ευρώ (έκδοση βενζίνης 1.5 TSI ACT Evo 150 ps Elegance), ενώ με την ίδια τιμή θα διατίθεται και η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 TDI 120ps DSG Executive.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;