Ο οίκος G-Power βελτιώνει την ισχυρότερη BMW παραγωγής

BMW M5 G-Power
Επειδή 636 ίπποι μάλλον δεν είναι αρκετοί! Αυτά είναι τα τέσσερα πακέτα αναβάθμισης από τον οίκο G-Power για το πανίσχυρο βαυαρικό μοντέλο...

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η βαυαρική εταιρεία παρουσίασε την BMW M5 CS, το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας όπως είχαμε αναφέρει τότε στο κείμενό μας. Η G-Power ωστόσο δεν αρκείται στους 636 ίππους και προχώρησε στο λανσάρισμα τεσσάρων πακέτων αναβάθμισης.

Διαβάστε επίσης: Ο οίκος AC Schnitzer βελτιώνει την ισχυρότερη BMW M3 παραγωγής (+video)

Αρχικά, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η νέα BMW M5 CS υπόσχεται επιδόσεις supercar με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε τρία δευτερόλεπτα, ενώ για τα 0-200 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 10,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα… Υπεύθυνος για αυτές τις επιδόσεις είναι ο γνωστός V8 κινητήρας της BMW με τα δύο turbo και χωρητικότητα 4,4 λίτρα. Η μέγιστη ισχύς των 636 ίππων αποδίδεται στις 6.000 σ.α.λ. με τον οδηγό να έχει στη διάθεση του και 750 Nm ροπής σταθερά από τις μόλις 1.800 έως και τις 5.950 σ.α.λ!

Πάμε τώρα στα πακέτα αναβάθμισης, με το πρώτο να ονομάζεται GP-700, αυξάνοντας την ισχύ στους 700 ίππους και τη ροπή στα 850 Nm. Σειρά έχει το GP-740, όπου με μία εξάτμιση GP Deeptone η ισχύς ανεβαίνει στους 740 ίππους και 900 Nm. Ακολουθεί το GP-780 με σπορ downpipes, ισχύ 780 ίππων και ροπή 950 Nm. Το τελευταίο και ισχυρότερο πακέτο GP-900 εκτοξεύει την ισχύ στους 900 ίππους και τη ροπή στα 1.050 Nm. Για να επιτευχθεί αυτή η τιμή μεταξύ άλλων τοποθετήθηκαν και αναβαθμισμένα turbo.

Ασφαλώς οι αλλαγές δεν τελειώνουν εκεί, αφού η G-Power προσφέρει εκτός των άλλων ζάντες Hurricane RR 20 ή 21 ιντσών και αεριζόμενο καπό από ανθρακονήματα GP-Ventury. Οι τιμές των πακέτων κυμαίνονται από τα 2.495 ευρώ του GP-700 έως τα 23.640 ευρώ για τo GP-820 (για την ώρα δεν υπάρχει στην διαμόρφωση το κορυφαίο GP-900).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;