O οίκος AC Schnitzer βελτιώνει την ηλεκτρική BMW i4 M50

BMW i4 M50
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν αναβαθμίστηκε το σύστημα εξάτμισης. Δείτε τις επεμβάσεις του οίκου AC Schnitzer στη νέα BMW i4 M50...

Ο οίκος AC Schnitzer έχει ταυτιστεί με τις βελτιώσεις των μοντέλων της βαυαρικής εταιρείας. Άλλες φορές περιορίζονται στον αισθητικό τομέα και άλλες προχωρούν και σε μηχανικές αναβαθμίσεις. Αυτή τη φορά, οι βελτιωτές στράφηκαν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW, το οποίο μάλιστα είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πρόσφατα. Ο λόγος για την BMW i4 M50.

H κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης BMW M eDrive. Ο ένας κινεί τον εμπρός άξονα και ο άλλος τον πίσω, με την συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 544 ίππους και την ροπή τα 795 Nm. Αυτές οι τιμές επιτυγχάνονται για 10 δλ., όταν ο οδηγός επιλέξει το “Sport Boost” προφίλ οδήγησης, διαφορετικά έχει διαθέσιμους στο δεξί του πόδι 476 ίππους και 730 Nm ροπής.

Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με το αμάξωμα της BMW i4 M50 βάρους 2.290 κιλών να “γαντζώνει” στο έδαφος και να εκτοξεύεται στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.

Πάμε τώρα στις αλλαγές από τον οίκο AC Schnitzer ξεκινώντας από τα carbon αεροδυναμικά βοηθήματα περιφερειακά του αμαξώματος. Επίσης, έχουν εγκατασταθεί ελατήρια εμπρός και πίσω, τα οποία μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χλστ. εμπρός και 24 χλστ. πίσω. Επιπλέον, υπάρχουν δύο προτάσεις για ζάντες αλουμινίου, οι οποίες κατασκευάζονται από την ίδια την εταιρεία και το μέγεθός τους αγγίζει τις 20 ίντσες.

Πηγή: AC Schnitzer

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;