Ο κόσμος επιστρέφει στις ειδικές του WRC

Αν υπάρχει κάτι για το οποίο θα πρέπει να υπερηφανεύονται ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) Ζαν Τοντ αλλά και ο promoter-διαχειριστής των εμπορικών δικαιωμάτων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), είναι ότι ξανάφεραν τον κόσμο στις Ειδικές Διαδρομές των αγώνων του θεσμού, σε όλο το μήκος και εύρος της Γης.

Προφανώς και υπάρχουν ακόμα μέρη όπου η διοργάνωση ενός αγώνα WRC δεν κινητοποιεί ορδές χιλιάδων θεατών (βλ. Κορσική, Τουρκία ή Αυστραλία), αλλά όλες οι υπόλοιπες χώρες που υποδέχονται το τσίρκο του WRC έχουν να λένε ότι η αυξητική τάση της προσέλευσης θεατών σε κάθε αγώνα κρίνεται παραπάνω από εντυπωσιακή!

Και όταν λέμε εντυπωσιακή, εννοούμε ότι η μέση αύξηση των θεατών που παρακολουθούν αγώνες ζωντανά στην ύπαιθρο αυξήθηκε σε σχέση με σχεδόν μια δεκαετία πριν κατά 30% κατ’ ελάχιστο…

Ακόμα και σε μια εποχή που υπάρχει η δυνατότητα μέσω του να παρακολουθεί κάποιος – έναντι αντιτίμου – τηλεοπτικά καθ’ ολοκληρίαν έναν αγώνα, ακόμα δε και αν τα Service Park κατακλύζονται από κόσμο, ο «λαός» που μετακινείται στις Ειδικές Διαδρομές για να δει «ζωντανά» τον αγώνα μπροστά του, να νιώσει, να μυρίσει και να ακούσει ήχους μοναδικούς, ολοένα και αυξάνεται.

Στην Ισπανία που βρεθήκαμε για να καλύψουμε το Ράλι Καταλονίας διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι του λόγου μας το ασφαλές: τεράστια πλήθη στριμώχνονταν στις Ειδικές Διαδρομές στα σημεία που προκαθορίζονταν από τους διοργανωτές αλλά και σε άλλα που επέλεξαν από νωρίς οι θεατές για να δουν τον αγώνα. Εικόνες που μας θύμισαν Ακρόπολις της δεκαετίας του ’80, όταν στη Μακρυρράχη συγκεντρώνονταν 50.000 κόσμος να δει τα κατεβάσματα προς το ποτάμι…

Θα είναι η καλοκαιρία, σκεφτήκαμε, προσπαθώντας να δώσουμε μια εξήγηση. Αλλά δεν ήταν αυτή. Τις δύο τελευταίες ημέρες, όταν ο αγώνας «γύρισε» σε ασφάλτινες επιφάνειες, έπεσε πολλή βροχή. Αλλά και τότε, οι Ε.Δ. ήταν γεμάτες… Θα μπορούσαμε εδώ να «κορνιζώσουμε» μια φωτογραφία που να δείχνει τον κόσμο κρεμασμένο σαν τσαμπιά σταφυλιών σε μια πλαγιά.

Δεν το κάναμε, για να δώσουμε αξία σε αυτήν ακριβώς τη φωτογραφία… Μια άμεση αναφορά στη νέα γενιά των θεατών! Σε αυτή που είχε λείψει από το WRC και τα τελευταία χρόνια άρχισε σιγά – σιγά να επανέρχεται…

Ράλι Καταλονίας, Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, Ειδική Διαδρομή Presells 2. Στα «κενά» του δίλεπτου της διέλευσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων ο πιτσιρικάς της φωτογραφίας μας, παίζει τον δικό του αγώνα σε αυτοσχέδια διαδρομή…

Ένας από όλους εμάς που τα ράλι είναι τρόπος ζωής!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;