Ο κατασκευαστής με το νέο ρεκόρ στη φόρτιση – 400 χλμ. σε 5 λεπτά

BYD Super e-Platform
Η BYD βάζει τέλος στην αναμονή κατά τη φόρτιση της μπαταρίας με την παρουσίαση της αρχιτεκτονικής Super e-Platform για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Ειδικότερα η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που επιτυγχάνει ταχύτητες ανεφοδιασμού με ηλεκτρική ενέργεια ίδιες με εκείνες των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Με την ονομασία Super e-Platform, η νέα αυτή αρχιτεκτονική εισάγει μια σειρά από πρωτοποριακές τεχνολογίες που θέτουν παγκόσμια ρεκόρ στα ηλεκτρικά οχήματα μαζικής παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: BYD  Ετοιμάζεται το εργοστάσιο στην Ευρώπη. Τι ψάχνουν οι Κινέζοι στην Ιταλία

Τα βασικά ηλεκτρικά τμήματα της Super e-Platform – κινητήρας, ηλεκτρονικός έλεγχος και μπαταρία – έχουν αναβαθμιστεί πλήρως σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις. Η πλατφόρμα επιτυγχάνει ισχύ φόρτισης ενός megawatt (1.000kW), που αποτελεί την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης για οχήματα μαζικής παραγωγής. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Super e-Platform μπορεί να προσθέσει δύο χιλιόμετρα αυτονομίας ανά δευτερόλεπτο, προσφέροντας την ταχύτερη φόρτιση σε όχημα μαζικής παραγωγής παγκοσμίως: μόλις πέντε λεπτά φόρτισης αρκούν για να προστεθούν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Η αρχιτεκτονική περιλαμβάνει έναν κινητήρα που αποδίδει ισχύ 790 ίππων, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα στα δύο πρώτα μοντέλα που την υιοθετούν, και συγκεκριμένα στα HAN L και TANG L, τα οποία προορίζονται για την κινεζική αγορά. Αυτή η εντυπωσιακή τελική ταχύτητα και η γρήγορη επιτάχυνση επιτυγχάνονται χάρη σε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να περιστρέφεται έως και τις 30.000 σ.α.λ., θέτοντας έτσι ένα νέο σημείο αναφοράς για τα οχήματα μαζικής παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: BYD Sealion 7 – Άμεσα διαθέσιμο με έως 532 ίππους (+τιμές)

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στη Σενζέν, ο Wang Chuanfu, πρόεδρος του Ομίλου BYD, ανέφερε ότι η νέα τεχνολογία θα συμβάλει στην εξάλειψη του κυριότερου εναπομείναντος “προβλήματος” που αντιμετωπίζουν οι χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων, επισημαίνοντας: “Για να εξαλείψουμε πλήρως το άγχος φόρτισης που διακατέχει τους χρήστες, στόχος μας είναι να καταστήσουμε τη φόρτιση των EV τόσο γρήγορη όσο ο ανεφοδιασμός ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου – επιτυγχάνοντας ισότητα καυσίμου-ηλεκτρισμού στην ταχύτητα φόρτισης”.

Η Super e-Platform είναι η πρώτη πλατφόρμα μαζικής παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων παγκοσμίως που διαθέτει μια αρχιτεκτονική υψηλής τάσης ενός kilovolt σε όλο το φάσμα, επιτρέποντας την ανάπτυξη μιας τόσο υψηλής τάσης σε όλες τις μονάδες της, όπως η μπαταρία, ο κινητήρας, η παροχή ρεύματος και ο κλιματισμός.

Η νέα αρχιτεκτονική εισάγει επίσης τη “Flash Charging Battery”, η οποία περιλαμβάνει ένα εξαιρετικά γρήγορο κανάλι ιόντων από την άνοδο της μπαταρίας στην κάθοδο για μέγιστο ρεύμα φόρτισης 1.000A και μέγιστο ρυθμό φόρτισης 10C – και τα δύο θέτουν νέα σημεία αναφοράς για τα οχήματα μαζικής παραγωγής.

Για να υποστηρίξει αυτές τις επιδόσεις, η BYD εξέλιξε και παράγει μαζικά μια νέα γενιάς τσιπ ισχύος από καρβίδιο του πυριτίου (SiC) για την αυτοκινητοβιομηχανία, με ονομαστική τάση που φτάνει έως και τα 1.500V. Πρόκειται για το πρώτο στον κλάδο τσιπ ισχύος SiC που παράγεται μαζικά, με την υψηλότερη ονομαστική τάση που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα.

Η φόρτιση ενός MW χρειάζεται και φορτιστές αντίστοιχης ισχύος
Η νέα τεχνολογία υπερταχείας φόρτισης απαιτεί φυσικά και ανάλογους σταθμούς φόρτισης για να αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της BYD και πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Μηχανολογίας Αυτοκινήτων, Lian Yubo, ανακοίνωσε στην ίδια εκδήλωση ότι η BYD έχει αναπτύξει το πρώτο στον κλάδο πλήρως υγρόψυκτο τερματικό σύστημα φόρτισης που παρέχει μέγιστη ισχύ 1.360kW.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η BYD προγραμματίζει την κατασκευή άνω των 4.000 σταθμών υπερταχείας φόρτισης σε όλη την Κίνα. Εκτός όμως από τους δικούς της σταθμούς, η BYD έχει αναπτύξει την καινοτόμο τεχνολογία φόρτισης “dual-gun”, η οποία επιτρέπει την άμεση αναβάθμιση των γρήγορων φορτιστών σε εξαιρετικά γρήγορους και των υπερφορτιστών σε flash chargers. Αυτή η τεχνολογία αποτελεί μία ακόμα παγκόσμια καινοτομία για την κινέζικη εταιρεία, εξασφαλίζει συμβατότητα με δημόσιους σταθμούς φόρτισης και διευκολύνει τη φόρτιση σε διάφορες τοποθεσίες.

Η BYD πιστεύει ότι αυτή η αλληλεπίδραση με υφιστάμενες υποδομές, σε συνδυασμό με τους τερματικούς σταθμούς αστραπιαίας φόρτισης που έχουν αναπτυχθεί εσωτερικά και την ίδια την καινοτόμο αρχιτεκτονική Super e-Platform, επαναπροσδιορίζει την ηλεκτρική κινητικότητα, ενδυναμώνοντας τη θέση της Κίνας ως ηγετικής δύναμης στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης παγκοσμίως.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;