Nissan: Μειώνει το κόστος των ηλεκτρικών με νέες μεθόδους παραγωγής (+video)

Νέα μέθοδος παραγωγής ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης Nissan 2023
Η Nissan ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας προσέγγισης για την ανάπτυξη και κατασκευή ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων που μειώνει δραστικά το κόστος τους και τα κάνει πιο προσιτά.

“X-in-1” αποκαλεί η Nissan τη νέα της προσέγγιση στην εξέλιξη και κατασκευή κινητήριων συνόλων για ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα οχήματα, η οποία αναμένεται και να αποτελέσει βασικό πυλώνα στα σχέδια των Ιαπώνων προς την ηλεκτρική μετάβαση της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης: Nissan e-4ORCE: Ο καλύτερος φίλος και για τα κατοικίδια (+video)

Σύμφωνα με την προσέγγιση, τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης για αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα θα μοιραστούν και θα διαμορφωθούν, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 30% στο κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026, σε σύγκριση με το 2019. Έτσι τα επόμενα μοντέλα της Nissan θα γίνουν πιο ανταγωνιστικά και αναφορικά με τις τιμές τους.

Η Nissan έχει ήδη αναπτύξει ένα πρωτότυπο συστήματος μετάδοσης κίνησης 3-σε-1, το οποίο διαμορφώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτήρα και έχει προγραμματιστεί να τοποθετηθεί τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Ένα πρωτότυπο 5-σε-1, το οποίο διαμορφώνει επιπλέον τη γεννήτρια και τον ενισχυτή, σχεδιάζεται για χρήση σε υβριδικά οχήματα e-POWER, όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παίζει αποκλειστικά το ρόλο της γεννήτριας για τη συστοιχία μπαταριών και την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μοτέρ με ρεύμα.

Διαβάστε επίσης: Η Nissan επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της 

Η προσέγγιση X-in-1, η οποία καλύπτει το 3-σε-1, το 5-σε-1, καθώς και άλλες πιθανές παραλλαγές, έχει αναπτυχθεί για να επιτρέψει την παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV και e-POWER στην ίδια γραμμή.

Εκτός από τη μείωση του κόστους, ανάμεσα στα πλεονεκτήματα της νέας προσέγγισης των Ιαπώνων στην κατασκευή είναι και η μείωση του μεγέθους και του βάρους των συστημάτων, η μείωση στη χρήση σπάνιων γαιών και η κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων σε πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους μοντέλα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;