Nissan GT-R: Με υβριδικό σύστημα κίνησης η επόμενη γενιά

nissan gt-r 2020 υβριδική επόμενη γενιά
Το υβριδικό σύστημα κίνησης φαίνεται τελικά να βρίσκεται εντός των πλάνων για τη δημιουργία της επόμενης γενιάς του Nissan GT-R.

Η στιγμή για τη διαδοχή του διάσημου coupe της Nissan φαίνεται να πλησιάζει και όλο και περισσότερες πληροφορίες που έκαναν τα προηγούμενα χρόνια το γύρο του διαδικτύου δείχνουν να βρίσκονται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Μια από αυτές που αφορούν την επόμενη γενιά του GT-R είναι και το σύστημα που θα το κινεί το οποίο αναμένεται να είναι υβριδικό.

Σύμφωνα με άρθρο του Automotive News, η επόμενη γενιά του GT-R, που μετρά ήδη 13 χρόνια στην παγκόσμια αγορά, αναμένεται να έχει κάνει το ντεμπούτο της εντός των επόμενων τριών ετών με το 2023 να μοιάζει ωστόσο και ως η πιο πιθανή χρονιά.

Διαβάστε επίσης: Αυτό το Nissan NISMO R34 GT-R Z είναι μοναδικό στον κόσμο (+video)

Το άρθρο, όπως και τα προηγούμενα, κάνει λόγο για υβριδικό σύστημα κίνησης στα πρότυπα του KERS που χρησιμοποιούν και τα μονοθέσια της Formula 1, ενώ από τη μεριά της η Nissan δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τη συγκεκριμένη πληροφορία. Ωστόσο στις επίσημες δηλώσεις των Ιαπώνων, που εξελίσσουν ήδη το επόμενη GT-R, αναφέρεται πως η υβριδική κίνηση βρίσκεται υπό εξέταση χωρίς ακόμη να έχουν καταλήξει στον τύπο που θα έχει αυτή.

Διαβάστε επίσης: Κατασκοπεία: Έρχεται νέο Nissan GT-R;

Όπως και να έχει, για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων όπως είναι το ιαπωνικό coupe οι μπαταρίες του υβριδικού συστήματος δεν θα μπορούν να έχουν και πολύ μεγάλη χωρητικότητα ώστε το βάρος να διατηρηθεί σε λογικά επίπεδα. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν αποκλείεται η νέα γενιά να μην έχει καθόλου μπαταρίες, εφόσον είναι υβριδική, με τη συστοιχία να δίνει τη θέση της σε έναν σαφώς μικρότερο σε διαστάσεις υπερπυκνωτή. Να θυμίσουμε ότι αυτή τη λύση την έχει υιοθετήσει και η Lamborghini στις υβριδικές Sian, για τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;