Nissan: Eπιτρέπει την ελεύθερη χρήση της τεχνολογίας διαχείρισης της θερμοκρασίας σώματος

H Nissan ανοίγει τις ευρεσιτεχνίες της για την χρήση του συστήματος μέτρησης της θερμοκρασίας του ανθρώπινου σώματος. Ας δούμε τι σημαίνει αυτό.

Η Nissan ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα επιτρέψει την ελεύθερη χρήση της τεχνολογίας της για ένα σύστημα διαχείρισης της θερμοκρασίας του σώματος, που δημιουργήθηκε από την Computer Engineering & Consulting Ltd (CEC). Η δωρεάν χρήση βασίζεται στη δήλωση ανοικτής πρόσβασης IP κατά του COVID-19, στην οποία η Nissan εντάχθηκε τον Μάιο του περασμένου έτους.

Για να βοηθήσει στον έλεγχο της εξάπλωσης του COVID-19, η Nissan χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο την απομακρυσμένη εργασία στις λειτουργίες back-office, ενώ εφαρμόζει λεπτομερή επιτόπια μέτρα ασφαλείας στην παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα. Για υπαλλήλους που πρέπει να εργαστούν στις εγκαταστάσεις της Nissan, απαιτούνται μέτρα ασφάλειας και υγείας, όπως απολύμανση χεριών και έλεγχος θερμοκρασίας σώματος.

Στην προσπάθεια βελτίωσης των μέτρων κατά του COVID-19, η Nissan ανέπτυξε ένα σύστημα ικανό να προσφέρει ολοκληρωμένη διαχείριση των δεδομένων που προκύπτουν από τις μετρήσεις της θερμοκρασίας του σώματος και την εν γένει κατάσταση της υγείας και το εφάρμοσε στα εργοστάσιά της στην Ιαπωνία. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα θερμόμετρο ή μια θερμική κάμερα για την ανέπαφη λήψη μετρήσεων των θερμοκρασιών του σώματος των εργαζομένων, καθώς εισέρχονται σε μια εγκατάσταση.

Στη συνέχεια, οι υπάλληλοι εισάγουν βασικές πληροφορίες σε μια συσκευή tablet, οι οποίες καταχωρούνται αυτόματα στο σύστημα μετά τον έλεγχο εξακρίβωσης της ταυτότητάς τους. Αυτό μειώνει τόσο τον αριθμό των πληροφοριών που πρέπει να εισαγάγουν οι εργαζόμενοι όσο και τα σφάλματα εισαγωγής δεδομένων. Παράλληλα, επιτρέπει στους επόπτες να διαχειρίζονται με ακρίβεια τις πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία του σώματος και την κατάσταση της υγείας των εργαζομένων, με γνώμονα την ενίσχυση των μέτρων για τη διαχείριση της υγείας τους και την πρόληψη της εξάπλωσης της μόλυνσης στο χώρο εργασίας.

Η Nissan χορηγεί την άδεια χρήσης της συγκεκριμένης τεχνολογίας, σύμφωνα με τους όρους της Διακήρυξης Ανοικτής Πρόσβασης IP κατά του COVID-19, με την οποία η εταιρεία συντάχθηκε τον περασμένο Μάιο. Υπογράφοντας τη δήλωση, η Nissan συμφώνησε να μην ζητήσει αποζημίωση ούτε να διεκδικήσει κανένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, μοντέλο χρησιμότητας, σχέδιο ή πνευματικά δικαιώματα, έναντι οποιωνδήποτε δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην καταπολέμηση της πανδημίας.

Στην Ελλάδα, με τις εκθέσεις και τα συνεργεία της Nissan να είναι ανοικτά, η εταιρεία θα συνεχίσει με συνέπεια και υπευθυνότητα να εφαρμόζει πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας.

Επιπλέον, με ένα “πακέτο” οδηγιών και συστάσεων για την αντιμετώπιση της πανδημίας από την Nissan Europe, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, πλαισιώνει με άριστο τρόπο το “πλέγμα” ασφαλείας για το σύνολο των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της, σε όλη την Ελλάδα.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου Nissan

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;