Nissan e-4ORCE- Έτοιμο για όλες τις συνθήκες οδήγησης

Nissan Ariya E-4ORCE στα χιόνια
Το σύστημα 4κίνησης e-4ORCE είναι σύμφωνα με τη Nissan ο απόλυτος σύμμαχος για να αντιμετωπίσει κανείς και τους χιονισμένους δρόμους μιας χώρας όπως είναι η Φινλανδία.

Μέσα στην παγωμένη ομορφιά της Φινλανδίας, γνωστής ως η Χώρα των Χιλίων Λιμνών, η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan μεταμορφώνει αυτόν τον παγωμένο παράδεισο σε οδηγική εμπειρία ζωής και προσφέρει σύμφωνα με τους Ιάπωνες τη δυνατότητα αβίαστης και ασφαλούς οδήγησης και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Full υβριδικό B-SUV με έκπτωση 6.000 ευρώ -Μόνο για τους πρώτους 100 τυχερούς

Επιδεικνύοντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας σε παγωμένα εδάφη, το X-Trail e-Power e-4ORCE και το 100% ηλεκτρικό Ariya e-4ORCE διασχίζουν ομαλά διαδρομές εντός και εκτός δρόμου καθώς και μια συναρπαστική διαδρομή πάνω σε παγωμένες λίμνες.

Το e-4ORCE προσαρμόζεται για βέλτιστη απόδοση σε πάγο, χιόνι και δύσκολες συνθήκες εδάφους. Ο ανώτερος έλεγχος και η οδική συμπεριφορά, χάρη στο σύστημα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, επιτρέπει στον οδηγό να αντιμετωπίζει τις παγωμένες στροφές και καμπές με μικρή διόρθωση του τιμονιού, με υποστήριξη από μεμονωμένο φρενάρισμα σε κάθε τροχό ξεχωριστά.

Διαβάστε επίσης – Nissan Ευρώπη: 100.000 πωλήσεις μοντέλων με σύστημα e-Power

Επίσης μέσω της κατανομής πέδησης το e-4ORCE ελαχιστοποιεί την κλίση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί αισθάνονται ασφαλείς και έχουν τον έλεγχο, ανεξάρτητα από το αν αντιμετωπίζουν την παγωμένη τούνδρα της Αρκτικής ή την πρωινή μετακίνηση προς τη δουλειά. Εξασφαλίζει επίσης ότι το όχημα κινείται αβίαστα κατά μήκος της προβλεπόμενης γραμμής στροφής.

Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνδυαστική ισχύ 213 ίππων, με έναν μπροστινό κινητήρα 203 ίππων και έναν πίσω που αποδίδει 136 ίππους. Το Ariya e-4ORCE έχει συνολική ισχύ συστήματος που φτάνει τους 306 ίππους με ροπή έως και 600 Nm και εδώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Ανώτερος έλεγχος και χειρισμός
Το σύστημα e-4ORCE χρησιμοποιεί την μπαταρία και στις δύο περιπτώσεις για να τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για ανεξάρτητο έλεγχο των τροχών. Οι οδηγοί ακολουθούν εύκολα την επιδιωκόμενη γραμμή στροφής με ελάχιστη διόρθωση του τιμονιού αποφεύγοντας έτσι την υποστροφή. Το σύνολο αποκρίνεται στις εκάστοτε συνθήκες σε 1/10.000ο του δευτερολέπτου, πολύ πιο γρήγορα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα τετρακίνησης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;