New Holland T7 Heavy Duty: Πολυτέλεια και άνεση στις αγροτικές δουλείες

Με δύο οθόνες στο εσωτερικό του και την καμπίνα με την καλύτερη ηχομόνωση. Αυτό είναι το "φρέσκο" New Holland T7 Heavy Duty...

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία και τις κορυφαίες ανέσεις, η New Holland παρουσίασε πρόσφατα το νέο T7 Heavy Duty. Πρόκειται για ένα τρακτέρ που φέρει υπερσύγχρονη καμπίνα, ώστε να διευκολύνει τις καθημερινές εργασίες, ενώ ταυτόχρονα δεν στερείται ισχύος και ανθεκτικότητας.

Διαβάστε επίσης: Αλλαγή ελαστικών στο μεγαλύτερο τρακτέρ του κόσμου (+video) 

“Ρωτήσαμε τους πελάτες μας τι περιμένουν από το μελλοντικό τους τρακτέρ και βάσει αυτών των απαιτήσεων πορευτήκαμε”, αναφέρει χαρακτηριστικά η Αντιπρόεδρος της New Holland για την αγορά της Ευρώπης, Sean Lennon. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένα τρακτέρ που προσφέρει κορυφαίες τεχνολογίες και μία καμπίνα που έρχεται από το μέλλον. Πιο συγκεκριμένα, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει ότι στο εσωτερικό έχουν αλλαχθεί κυριολεκτικά τα πάντα, αφού μόλις το 2% των ανταλλακτικών έρχονται από την προηγούμενη έκδοση, με αποτέλεσμα το New Holland T7 Heavy Duty να γίνεται το πιο αθόρυβο τρακτέρ της κατηγορίας του με μόλις 66 dB.

Οι χώροι είναι κυριολεκτικά άπλετοι προσφέροντας 30 λίτρα πίσω από το κάθισμα του οδηγού, ενώ άλλα 12 λτ. προσφέρονται σε ειδικό “διαμέρισμα” που κλιματίζεται. Επιπλέον, στο εσωτερικό προσφέρονται αρκετές, πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα, αλλά και μία υποδοχή πρίζας. Πέρα από ευρύχωρη, όμως, η καμπίνα είναι και προηγμένη, με μία οθόνη 12 ιντσών να παρέχει στον οδηγό κάθε πληροφορία. Μέσω αυτής μπορεί να ρυθμίσει κάθε σύστημα, από τον αυτόματο κλιματισμό, μέχρι τις εξωτερικές κάμερες. Μία δεύτερη οθόνη υπάρχει στο τιμόνι, για να ενημερώνει τον χειριστή μέσα από αμέτρητες ενδείξεις. Ασφαλώς δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στο κάθισμα Auto Comfort, το οποίο φέρει σύστημα ψύξης, θέρμανσης αλλά και ανάρτηση.

Κορυφαία είναι και τα επίπεδα συνδεσιμότητας, με το New Holland T7 Heavy Duty να διαθέτει υπηρεσίες απομακρυσμένου ελέγχου, σαν αυτές που συναντάμε και στα αυτοκίνητα. Ενδεικτικά, μέσω εφαρμογής τα δεδομένα από το τρακτέρ περνούν στον οδηγό, ενώ προσφέρεται και υπηρεσία “New Holland’s Control Room”, που ειδοποιεί τον αντιπρόσωπο σε περίπτωση προβλήματος, στέλνοντας μάλιστα και τον κωδικό της βλάβης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;