Νέο SsangYong Korando

Μία από τις low profile παρουσίες στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ήταν και αυτή της SsangYong, η οποία μας παρουσίασε τη νέα, τέταρτη γενιά του Korando.

Το SsangYong Korando μπορεί να μην είναι από τα αυτοκίνητα εκείνα που προκάλεσαν με την παρουσία τους, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τα hypercars που είδαμε φέτος σε αυτή και είχαν πάνω από 1.000 ίππους, παρόλα αυτά είναι ένα σημαντικό μοντέλο.

Και αυτό γιατί η εμπορική πορεία των τριών προκατόχων του SsangYong Korando ήταν πάρα πολύ καλή, ενώ στο άμεσο μέλλον στα πλάνα της μάρκας είναι να παρουσιάσει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του.

Η νέα γενιά Korando έχει να επιδείξει ανασχεδιασμένο αμάξωμα, το οποίο έχει αυξημένο μήκος (4.452 χλστ.) και πλάτος (1.870 χλστ.) σε σχέση με το τωρινό μοντέλο αλλά όχι και ύψος (1.620 χλστ.), ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιό του (2.675 χλστ.), κάτι που συνεπάγεται και αυξημένο χώρο για τους επιβάτες. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών ο οποίος είναι στα 551 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.248 λίτρα.

Η καμπίνα απαρτίζεται από ποιοτικά υλικά, έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται η SsangYong και είναι εξοπλισμένη με σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας. Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει οθόνη αφής για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων.

Κατά το λανσάρισμά του, το κορεάτικο SUV θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες εσωτερικής καύσης προδιαγραφών Euro 6d. Ο ένας θα είναι 1.5 λτ. τούρμπο, βενζίνης με απόδοση 163 ίππων και 280 Nm ροπής και ο άλλος 1.6 λτ. diesel με απόδοση 136 ίππων και 324 Nm ροπής. Και τα δύο μοτέρ θα συνεργάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο ισάριθμων σχέσεων κατασκευής Aisin. Στο μέλλον, σύμφωνα με τα όσα διατείνονται τα στελέχη της μάρκας, το Korando θα το δούμε και αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο.

Η εμπορική καριέρα του SsangYong Korando θα ξεκινήσει στην ευρωπαϊκή αγορά το ερχόμενο καλοκαίρι.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;