Νέο Skoda Enyaq iV και επίσημα. Έως 510 χλμ. αυτονομία

2021 Skoda Enyaq iV ηλεκτρικό
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV παρουσιάστηκε επίσημα από τους Τσέχους που μας αποκάλυψαν πλήρως την σχεδίαση του μέσα-έξω.

Το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV είναι το πρώτο μοντέλο της τσέχικης εταιρίας που αξιοποιεί την “κλιμακωτή” πλατφόρμα MEB του γερμανικού ομίλου και το πρώτο που παράγεται εκτός Γερμανίας με αυτή την πλατφόρμα. Προσφέρει ευρυχωρία, έξυπνες πρακτικές λύσεις αλλά και πολλές εκδόσεις αναφορικά με την ισχύ των ηλεκτρικών κινητήρων και την προσφερόμενη αυτονομία, με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.

Εν πολλοίς την εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού Skoda Enyaq iV τη γνωρίζαμε από τις teaser φωτογραφίες που είχε δημοσιεύσει η Skoda πριν από μερικές εβδομάδες, μαζί με αναλυτικές πληροφορίες για τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες και την αυτονομία των εκδόσεων. Όλα αυτά μπορείτε να τα βρείτε εδώ ή στον σύνδεσμο που βρίσκεται ακριβώς πάνω από αυτή την παράγραφο.

Εκείνες φυσικά που δεν γνωρίζαμε είναι οι λεπτομέρειες που καταφέρνουν πάντα να κάνουν και τη διαφορά. Και τι διαφορά! Η Skoda κράτησε κρυφή τη μάσκα του Enyaq iV μέχρι την τελευταία στιγμή και η αναμονή άξιζε τελικά. Η φωτιζόμενη κλειστή μάσκα που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της πλούσιας και περιορισμένης παραγωγής έκδοσης “Founders Edition” ονομάζεται “Crystal Face”. Οι φωτεινές “γρίλιες” δίνουν μια εντυπωσιακή όψη στο Skoda Enyaq iV η οποία αναμένεται ακόμη πιο έντονη τη νύχτα.

Εκείνο που δεν είχαμε δει μέχρι και την επίσημη αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού Enyaq iV ήταν η καμπίνα που ξεχωρίζει για τη λιτή μοντέρνα αισθητική του και την μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων η οποία δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό΄. Έχει διαγώνιο 13 ίντσες και είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα σε Skoda. Το σύστημα πολυμέσων την τσέχικης εταιρίας δέχεται και φωνητικές εντολές σε δεκαπέντε διαφορετικές γλώσσες, αλλά και εντολές με χειρονομίες. Οι σημαντικότερες πληροφορίες για τον οδηγό παρουσιάζονται στο ανασχεδιασμένο ψηφιακό cockpit της Skoda το οποίο έχει διαγώνιο 5,3 ίντσες και μπορεί να τις προβάλλει με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους. Το multimedia σύστημα είναι συμβατό με Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink, ενώ στη βασική έκδοση η οθόνη αφής έχει διαγώνιο 10 ίντσες.

Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της SKoda είναι και το πρώτο μοντέλο των Τσέχων που φέρει στον εξοπλισμό του HUD επαυξημένης πραγματικότητας που μπορεί και προβάλλει πληροφορίες σε δύο διαφορετικές περιοχές μπροστά από τον οδηγό. Οι πληροφορίες της επαυξημένης πραγματικότητας προβάλλονται πιο ψηλά και “επάνω” στο δρόμο, ενώ ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει το σημείο προβολής τους στο παρμπρίζ του Enyaq iV, να αλλάξει το χρώμα και τη φωτεινότητα και να διαλέξει εκείνος τις πληροφορίες που προτιμά.

Η Skoda θα προσφέρει για το εσωτερικό του Enyaq iV δέκα διαφορετικά “θεματικά” πακέτα, όπως τα χαρακτηρίζει αναφορικά με τις επιλεγμένες επενδύσεις και τα χρώματα στο οποία θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βάλουν και τη δική τους προσωπική πινελιά.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Skoda Karoq 1.5 TSI DSG 150 PS

Όλες οι εκδόσεις του ηλεκτρικού Enyaq iV έχουν τελική που περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα εκτός από την κορυφαία RS iV που φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Το βασικό δικίνητο iV 50 χρειάζεται 11,4 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα με το iV 60 να ρίχνει τον χρόνο στα 8,7 δευτερόλεπτα, ενώ το ακόμη ισχυρότερο iV 80 απαιτεί 8,5 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι και το μοντέλο με τη μεγαλύτερη αυτονομία στη γκάμα φτάνοντας τα 510 χλμ. Ακολουθούν τα 4κίνητα 80x iV και RS iV με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 και 6,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Στα συστήματα του Enyaq iV η Skoda προσθέτει το Travel Assist με διευρυμένες λειτουργίες έναντι των συμβατικών της μοντέλων, όπως απομακρυσμένο έλεγχο που επεκτεινεται στο παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;