Νέο Renault Master: Αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα

Νέο Renault Master 2023
Μετά και από την αναβάθμιση που δέχτηκε το Renault Master έρχεται και στην Ελλάδα για να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι που χάραξε το προηγούμενο μοντέλο.

Από το λανσάρισμά του το 1980, το Renault Master καθιερώθηκε ως μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το Master ενισχύθηκε τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό Renault Austral των 160 ίππων

Το ανανεωμένο van της γαλλικής εταιρείας ξεχωρίζει για την μοντέρνα του σχεδίαση, τον αναβαθμισμένο diesel κινητήρα με τα δύο turbo και τις δυνατότητες που προσφέρει αναφορικά με την εξατομίκευση του χώρου επιβατών. Ξεχωρίζει επίσης χάρη στην άνεση που προσφέρει κατά την οδήγηση αλλά και για τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει.

Αποκτώντας νέα μπροστινή όψη που εναρμονίζεται με την αισθητική ταυτότητα των υπόλοιπων επαγγελματικών της Renault, το Master ανανεώθηκε και στο εσωτερικό του προσφέροντας αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών. Πλέον φέρει διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες αλλά και εξοπλισμό που είναι σύμφωνα με τους Γάλλους ανάλογος ενός κινητού γραφείου.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Renault Trafic Van σύντομα στην Ελλάδα

Για το ανανεωμένο επαγγελματικό τους οι Γάλλοι υιοθέτησαν τα πρότυπα που εφαρμόζουν και στα επιβατικά τους μοντέλα. Το εσωτερικό αναβαθμίστηκε με τη χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας, που είναι πιο σκούρα και λιγότερο γυαλιστερά. Οι σχεδιαστές άλλαξαν τις γραμμές κάνοντάς τις πιο οριζόντιες, πιο απλές και πιο καθαρές.

Το επανασχεδιασμένο ταμπλό ξεχωρίζει για τους μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους που διαθέτει, τα διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι. Νέα είναι και η λαβή του επιλογέα ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου, όπως νέες είναι και οι ταπετσαρίες.

Ο πίνακας οργάνων φέρει οθόνη TFT 3,5 ιντσών, ενώ η οθόνη πλοήγησης έχει ενσωματωθεί πλώρης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution).

Το νέο Master διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα του οδηγού, στην κατηγορία του (έως 105 λίτρα). Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, το cockpit έχει επανασχεδιαστεί και φέρει το νέο τραπεζάκι “Easy Life”, πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο.

Φέρει επίσης ευρύχωρο συρτάρι 10,5 λίτρων για ευκολότερη πρόσβαση αλλά και αποδοτικές λύσεις πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης R-LINK Evolution και Media Nav Evolution -το τελευταίο συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay.

Το ανανεωμένο Master φέρει πιο αποδοτικό κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 6D Full και έχει αυξημένη ισχύ στους 135 ίππους και τα 360 Nm ροπής. Η Renault αναφέρει παράλληλα ότι σε σχέση με τα παλιότερα μοντέλα η κατανάλωση έχει μειωθεί έως και ένα λίτρο στα 100 χλμ. Το μοτέρ με τα δύο turbo συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Διαθέσιμο σε τρία ύψη και τρία μήκη, το νέο Master μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες των επαγγελματιών. Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία.

Παράλληλα το μεγάλο επαγγελματικό van της γαλλικής εταιρείας διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων, για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα, που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από οχτώ (8) έως και 14,8 κυβικά μέτρα.

Το ανανεωμένο Renault Master θα το βρείτε ετοιμοπαράδοτο στο επίσημο δίκτυο διανομέων των μοντέλων της γαλλικής εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;