Νέο Nissan Qashqai: Ντεμπούτο για τη νέα γενιά του SUV των Ιαπώνων

Nissan Qashqai νέο 2021
Το Nissan Qashqai ανοίγει επίσημα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του με τους Ιάπωνες να μας αποκαλύπτουν την ολοκαίνουρια τρίτη γενιά του SUV τους.

Αδιαμφησβήτητα το Nissan Qashqai είναι ένα από τα best sellers της κατηγορίας και δεν θα μπορούsε να είναι διαφορετικά αφού το ίδιο βοήθησε στη δημιουργία της με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς. Δεκατέσσερα χρόνια και τρία εκατ. πωλήσεις μετά οι Ιάπωνες μας αποκαλύπτουν τη νέα γενιά του ιδιαίτερα δημοφιλούς και στη χώρα μας μικρομεσαίου SUV που θέλει να γίνει ξανά σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Όπως και για τα προκάτοχα μοντέλα το το στιλ του ολοκαίνουριου Qashqai επιμελήθηκε η ομάδα της Nissan Design Europe που εδρεύει στην Αγγλία, ενώ την μηχανολογική του εξέλιξη ανέλαβε να καθοδηγεί το Nissan Technical Center Europe που βρίσκεται επίσης στη Γηραιά Αλβιώνα.

Διαβάστε επίσης: Ανανεωμένο Nissan Micra. Οι τιμές του μικρού των Ιαπώνων στην Ελλάδα

Διατηρώντας σε ένα σημαντικό βαθμό τις γενικές σχεδιαστικές γραμμές του υπάρχοντος Qashqai, η τρίτη γενιά που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-C, είναι αναμενόμενα πιο μυώδης και δυναμική, ενώ για πρώτη φορά τοποθετούνται στο μικρομεσαίο ιαπωνικό SUV τροχοί 20 ιντσών που τονίζουν ακόμη περισσότερο τον δυναμισμό των γραμμών του. Σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά το πλαίσιο είναι πιο στιβαρό, ενώ το βάρος του αυτοκινήτου παρουσιάζεται μειωμένο κατά 60 κιλά.

Και στον τομέα των διαστάσεων το νέο μοντέλο παρουσιάζεται μεγαλύτερο από το υπάρχον. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. στα 2.666 και το συνολικό μήκος κατά 35 χλστ. στα 4.425. Το ύψος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ. στα 1.635, ενώ το πλάτος έχει κερδίσει 32 χλστ. και φτάνει πλέον στα 1.838 χλστ.

 

Αντίστοιχα μοντέρνα είναι και η εικόνα του εσωτερικού με τους Ιάπωνες να στοχεύουν και στη βελτίωση της χρηστικότητας αλλά και της ποιότητας κατασκευής. Πίσω από το τιμόνι βλέπουμε μια μεγάλη TFT οθόνη πληροφοριών με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες που προσφέρει πλήθος επιλογών εξατομίκευσης αναφορικά με την προβολή των πληροφοριών. Διαθέσιμο υπάρχει και HUD με επιφάνεια προβολής τις 10,8 ίντσες.

Το σύστημα πολυμέσων που ενσωματώνει και wifi για έως και επτά συσκευές φέρει νέα οθόνη υψηλότερης ευκρίνειας με διαγώνιο στις εννέα ίντσες. Συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, το σύστημα λειτουργεί ως ψηφιακή πύλη για τις ρυθμίσεις της πλοήγησης, της ψυχαγωγίας, αλλά και του οχήματος, ενώ επιτρέπει και απομακρυσμένες εντολές μέσω του smartphone σας.

Διαβάστε επίσης: Ντεμπούτο για το νέο 8θέσιο Nissan Pathfinder

Αναφορικά με την εργονομία το νέο παρμπρίζ προσφέρει ευρύτερη οπτική γωνία χάρη και στις λεπτότερης σχεδίασης εμπρός κολόνες με τους καθρέπτες να έχουν τοποθετηθεί στις πόρτες. Το νέο Qashqai με τις μεγαλύτερες διαστάσεις υπόσχεται παράλληλα μεγαλύτερη ευρυχωρία για του πίσω επιβάτες και περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των εμπρός και των πίσω, αλλά και αύξηση για τον χώρο αποσκευών πάνω από 50 λίτρα έναντι της προηγούμενης γενιάς.

Το νέο Nissan Qashqai θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το υβριδικό σύστημα e-POWER που αντλεί τεχνολογίες από το LEAF. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 2κινητη ή 4κίνητη έκδοση σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή το νέο Xtronic CVT κιβώτιο των Ιαπώνων.

Το υπετροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V, το οποίο λειτουργεί ως start-stop, υποστηρίζει τον θερμικό κινητήρα κατά τις επιταχύνσεις και φορτίζει και την μπαταρία του στις επιβραδύνσεις. Κατά την επιτάχυνση (μεταξύ 20-110 χλμ./ώρα), η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου προσφέρει υποβοήθηση στον κινητήρα με επιπλέον ροπή 6 Nm, για έως και 20 δευτερόλεπτα.

Το αναβαθμισμένο 1.3 DiG-T μοτέρ θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος με 140 και 158 ίππους, όπου στην τελευταία η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή φτάνει στα 270 Nm στις 1.750 σ.α.λ.

E-POWER
Με το νέο Qashqai πραγματοποιείται και το ντεμπούτο του καινοτόμου συστήματος κίνησης e-Power της Nissan στην Ευρώπη. Διαθέσιμο αποκλειστικά από την Nissan και αποτελώντας βασικό συστατικό της στρατηγικής ευφυούς κινητικότητας της εταιρείας, το σύστημα e-Power προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση κάνοντας συναρπαστική την καθημερινή οδήγηση.

Το νέο σύστημα e-Power του Qashqai αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει έναν κορυφαίο στην κατηγορία βενζινοκινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 157 ίππων, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και ηλεκτρικό κινητήρα 190 ίππων και 330 Nm παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος με τα αμιγώς ηλεκτρικά Nissan.

Αυτό που κάνει μοναδικό το e-Power είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Για την ευρωπαϊκή του έκδοση (διαβάστε εδώ για την ιαπωνική στο Note e-Power) το θερμικό μοτέρ των 1,2 λίτρων έχει αντικατασταθεί από ένα μεγαλύτερο 1,5 λίτρων. Χάρη στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχουν απώλειες στην μετάδοση όπως με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης..

Το νέο Qashqai θα είναι εξοπλισμένο με την επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης οδηγού ProPilot που χρησιμοποιεί δεδομένα και από το σύστημα πλοήγησης για να ρυθμίσει την ταχύτητα του. Επιπλέον, το ProPILOT με Navi-link μπορεί τώρα να επικοινωνήσει με τα ραντάρ τυφλών σημείων (blind spot) του Qashqai, επεμβαίνοντας διορθωτικά στο σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου να αποτρέψει έναν ελιγμό αλλαγής λωρίδας, εάν υπάρχει όχημα στη ζώνη τυφλού σημείου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;