Νέο MINI Countryman S ALL4: Η πολυδιάστατη πλευρά των MINI

MINI Countryman S ALL4
Το MINI Countryman είναι το μεγαλύτερο και πιο πολύπλευρο μοντέλο στην γκάμα της βρετανικής εταιρείας και συνδυάζει στοιχεία που το κάνουν ιδανικό για ένα ευρύ πεδίο χρήσεων.

Ευέλικτο, ισχυρό και ευρύχωρο το νέο MINI Countryman S ALL4 θέλει να προσφέρει τη δυναμική οδήγηση, που αποτελεί σήμα κατατεθέν των μοντέλων της εταιρείας, σε όλες τις εδαφικές συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Η γραμμή παραγωγής που κατασκευάζει αυτοκίνητα από δύο διαφορετικές μάρκες

Το νέο και μεγαλύτερο σε διστάσεις μοντέλο της οικογένειας MINI είναι ένα crossover με προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που βάζει την ευρυχωρία στο επίκεντρο. Η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι διαιρούμενη σε αναλογία 40:20:40 και ο χώρος αποσκευών προσφέρει πολλαπλές αποθηκευτικές λύσεις με χωρητικότητα που κυμαίνεται μεταξύ 450 και 1.450 λίτρων.

Οι καινοτόμες λειτουργίες υποβοήθησης, συμπεριλαμβανομένης της μερικώς αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 2 και της πληθώρας ψηφιακών τεχνολογιών, βελτιώνουν την άνεση για τους οδηγούς και τους επιβάτες. Ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V αυξάνει την αποδοτικότητα του 2λιτρου Twin Power κινητήρα. Χάρη στον βελτιστοποιημένο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26, που αποτελεί νέο ρεκόρ στη συγκεκριμένη κατηγορία, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί σημαντικά έναντι το απερχόμενου μοντέλου.

Διαβάστε επίσης: Το cabrio που ξεπερνά σε πωλήσεις το Mazda MX-5. Δείτε ποιο είναι

Τετρακίνηση που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία
Το σύστημα τετρακίνησης ALL4 βελτιώνει την πρόσφυση, την ασφάλεια, την οδηγική ευστάθεια και την ευελιξία. Χάρη στον γρήγορο και ακριβή ηλεκτρονικό έλεγχο του συστήματος, η ισχύς κατανέμεται μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών ανάλογα με τις απαιτήσεις σε όλες τις οδικές και καιρικές συνθήκες.

Το ελαφρώς αυξημένο μετατρόχιο και με το μεγαλύτερο μεταξόνιο αποτελούν τη βάση για τη δημιουργία ενός συνόλου με δυναμική, ασφαλή συμπεριφορά και βελτιωμένη άνεση. Παράλληλα, το άμεσο σύστημα διεύθυνσης και ο συνδυασμός εμπρός άξονα με γόνατα McPherson μονής άρθρωσης και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω εγγυώνται σύμφωνα με τους Βρετανούς την αδιαμφισβήτητη και χαρακτηριστική αίσθηση go-kart του MINI.

Για να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές απαιτήσεις της οδήγησης στην πόλη αλλά και ενός road trip στη φύση, η ανάρτηση μπορεί να ρυθμίζεται σύμφωνα με τις εκάστοτε απαιτήσεις. Προαιρετικά διατίθεται ένα προσαρμοζόμενο πλαίσιο με χαμηλότερο κατά 15 χλστ. ύψος και αμορτισέρ με απόσβεση που μεταβάλλεται ανάλογα με τη συχνότητα ταλάντωσης.

Το νέο Countryman S ALL4 φέρει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει ως βάση τον 2λιτρο 4κύλινδρο turbo κινητήρα που αποδίδει 218 ίππους και 360 Nm ροπής. Το ήπια υβριδικό σύστημα 48V υποστηρίζει τις επιδόσεις του MINI στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα και παρέχει στιγμιαία αύξηση ισχύος κατά 19 ίππους.

Ένα νέο χαρακτηριστικό του MINI είναι η δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης σε διαδρομές με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα, αρκεί να συνεχίσει να παρακολουθεί επισταμένα την κυκλοφορία και να είναι έτοιμος να επέμβει ανά πάσα στιγμή. Κατά την αλλαγή λωρίδας, το σύστημα βοηθάει εντοπίζοντας τα απαραίτητα κενά στην ροή της κυκλοφορίας προχωρώντας προς την έξοδο. Αυτό φέρνει το όχημα στη βέλτιστη ταχύτητα και ξεκινά αυτόματα την αλλαγή λωρίδας.

Σύμφωνα με τη MINI η φαρδιά και στητή σιλουέτα του νέου Countryman υπογραμμίζει την παρουσία του και τον στιβαρό εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Τα κάθετα φώτα πλαισιώνουν τις γραμμές στο πίσω μέρος και κάνουν το νέο crossover μοντέλο της MINI να δείχνει δυναμικό, ενώ οι προβολείς παρά τη αλλαγή του σχήματός τους εξακολουθούν να παραπέμπουν στη γνωστή σχεδιαστική ταυτότητα των μοντέλων της MINI.

Η σχεδίαση του οχήματος βρίσκει έκφραση σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις – Essential, Classic, Favoured, John Cooper Works – για το εξωτερικό και το εσωτερικό με την εταιρεία να το προσφέρει με ζάντες αλουμινίου σε διάφορα σχέδια και μεγέθη από 17 έως 21 ίντσες.

Στο εσωτερικό του νέου Countryman S ALL4, καθαρά σχήματα υπογραμμίζουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα. Το ταμπλό με το δίχρωμο ύφασμα δημιουργεί μια νέα και ιδιαίτερα οικεία αίσθηση χώρου.

Στο cockpit, δεσπόζει η στρογγυλή οθόνη OLED υψηλής ανάλυσης, με διάμετρο 240 χλστ. και γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας. Για τον άνετο χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποβοήθησης, η μονάδα MINI Interaction Unit μεταφέρθηκε πιο κοντά στον οδηγό και τον συνοδηγό, ενώ το νέο OS 9, εξασφαλίζει ότι όλες οι λειτουργίες του οχήματος μπορούν να ελέγχονται διαισθητικά μέσω αφής ή φωνητικών βοηθών.

Παράλληλα η πανοραμική γυάλινη οροφή φέρνει περισσότερο φως στο εσωτερικό, ενώ τα υψηλής ποιότητας comfort καθίσματα προσφέρουν άνεση συγκρατώντας συγχρόνως το σώμα των επιβατών.

Ένα από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του νέου Countryman είναι τα MINI Experience Modes. Κάθε Mode έχει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα με ανάλογο εσωτερικό φωτισμό. Με μία μόνο εντολή, το cockpit μεταμορφώνεται και αναδεικνύονται οι διαφορετικές πτυχές του χαρισματικού και περιπετειώδους χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Νέοι, ειδικής σύνθεσης ήχοι εμπλουτίζουν με συναίσθημα την οδηγική εμπειρία και δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα σε συνάρτηση με τις εξατομικευμένες ρυθμίσεις οδήγησης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;