Νέο κινητήρα και e-fuel θέλει να αναπτύξει η Hyundai

HYundai Νέος κινητήρας 2022
Κινητήρα λιτής καύσης και e-fuel με στόχο τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θέλει να αναπτύξει η Hyundai, σε συνεργασία με την Aramco και το πανεπιστήμιο KAUST.

Ειδικότερα το Hyundai Group ανακοίνωσε τη συνεργασία του με εταιρεία πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας (Aramco) και το King Abdullah University of Science and Technology (KAUST), με σκοπό να ερευνήσουν και να αναπτύξουν από κοινού ένα προηγμένο καύσιμο για κινητήρες εξαιρετικά λιτής καύσης στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενός οχήματος.

Ο κορεάτικος όμιλος πραγματοποιεί πολλές και διαφορετικές ενέργειες έρευνας και ανάπτυξης (R & D) με στόχο την ελαχιστοποίηση των εκπομπών ρύπων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) κατά τη μετάβασή του σε ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) και ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEV).

“Τα BEV και τα FCEV είναι τεχνολογίες του Ομίλου Hyundai Motor που στοχεύουν στην επίτευξη κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία ICE που συνδυάζει φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο και κινητήρα εξαιρετικά λιτής καύσης θα είναι το κλειδί για την αποτελεσματική μείωση των εκπομπών ρύπων κατά τη μετάβασή μας στην ηλεκτροκίνηση (EVs)”, δήλωσε ο Alain Raposo, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου των Κορεατών, και επικεφαλής του τμήματος Electrified Propulsion Technical.

Σε αντίθεση με τα συμβατικά καύσιμα, τα e-fuels αποτελούνται από φιλικό προς το περιβάλλον υδρογόνο — παράγεται από ηλεκτρόλυση νερού με χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας— και διοξείδιο του άνθρακα, με αποτέλεσμα 80% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Ο εξαιρετικά λιτής καύσης κινητήρας διαθέτει μια φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία που αυξάνει τη θερμική απόδοση και την οικονομία καυσίμου σε σύγκριση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οδηγώντας σε περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Τα επόμενα δύο χρόνια, οι Κορεάτες, η Aramco και το KAUST θα συνεργασθούν στην έρευνα και την ανάπτυξη προηγμένης σύνθεσης καυσίμου για χρήση σε ένα νέο σύστημα καύσης.

Η Aramco στοχεύει να αξιοποιήσει την προηγμένη τεχνολογία των καυσίμων της για να σχεδιάσει προσεκτικά ένα αποτελεσματικό καύσιμο ενώ η KAUST θα επιβλέπει τη μοντελοποίηση και την εφαρμογή των τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών του κινητήρα στο υπερσύγχρονο κέντρο έρευνας καύσης της εταιρείας.

Η συνεργασία στοχεύει να επαληθεύσει κατά πόσο μπορούν να μειωθούν οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα όταν το e-fuel χρησιμοποιείται σε υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα. Ο Όμιλος Hyundai Motor αναμένει να επιτύχει ουδετερότητα του άνθρακα μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που παράγονται από τα συμβατικά καύσιμα μέσω κινητήρων νέας τεχνολογίας.

“Καθώς αυξάνεται η κυκλοφορία των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, η πραγματική πρόκληση βρίσκεται τώρα στο να κάνουμε βήματα για καλύτερα καύσιμα και εξαιρετικά συστήματα καύσης. Η ομάδα της Aramco παρέχει τη σχεδίαση του καυσίμου και την τεχνογνωσία για τη βελτίωση της απόδοσης καύσης του κινητήρα της Hyundai Motor Group και το αποτέλεσμα θα μπορούσε να οδηγήσει στην εφαρμογή συνθετικών ηλεκτρονικών καυσίμων. Αυτός είναι ένας χώρος στον οποίο πιέζουμε τα όρια και είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε μέρος του”, δήλωσε ο Ahmad O. Al-Khowaiter, Chief Technology Officer της Aramco.

Οι δοκιμές θα διεξαχθούν από ερευνητές στο Κέντρο Έρευνας Καθαρής Καύσης (Clean Combustion Research Center – CCRC) του KAUST. Ο καθηγητής Donal Bradley, αντιπρόερος έρευνας του KAUST, δήλωσε: “Η δημιουργία πιο αποτελεσματικών και λιγότερο ρυπογόνων συστημάτων μεταφορών αποτελεί κρίσιμη συμβολή στην προσέγγιση της κυκλικής οικονομίας άνθρακα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Το Κέντρο Έρευνας Καθαρής Καύσης βρίσκεται σε ιδανική θέση για να υποστηρίξει αυτή τη σημαντική εξέλιξη με το αξιοσημείωτο ιστορικό του στην ανάπτυξη και βελτιστοποίηση καυσίμων χαμηλών εκπομπών ρύπων. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με τους συναδέλφους μας στην Aramco και τη Hyundai σε αυτό το συναρπαστικό έργο”.

Η Hyundai έχει ανακοινώσει τον οδικό της χάρτη Carbon Neutrality 2045, δεσμευόμενη να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στα προϊόντα της και τις δραστηριότητές της παγκοσμίως έως το 2045.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;