Νέο Hyundai i20 N: Τούρμπο 1600αρι με 204 άλογα!

Το νέο Hyundai i20 N παρουσιάστηκε και επισήμως και εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του και όχι μόνο. Πάμε να δούμε περισσότερα για αυτό.

Είναι πλέον επίσημο. Λίγο μετά την παρουσίαση του νέου Hyundai i20 και της έκδοσης N Line για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ και να δείτε τις επίσημες εικόνες του, η κορεάτικη μάρκα παρουσίασε και την κορυφαία έκδοση N του μοντέλου της.

Σχεδιαστικά, το Hyundai i20 N έχει να επιδείξει αρκετές αλλαγές που το καθιστούν σαφώς πιο επιθετικό από τι συμβατικές του εκδόσεις. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και στο δεξί τμήμα του έχει το σήμα N, ενώ στο κάτω άκρο του έχει σπόιλερ και κόκκινη λεπτομέρεια. Κόκκινο είναι το σπόιλερ στο πλάι του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί η αεροτομή οροφής και ο επίσης ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τον αεροδυναμικό διαχύτη και την οβάλ εξάτμιση. Οι αλλαγές αυτές σύμφωνα με την Hyundai δεν είναι μόνο αισθητικές, καθώς βελτιώνουν και την αεροδυναμική του αμαξώματος, το οποίο μάλιστα είναι χαμηλωμένο κατά 10 χλστ. Ανασχεδιασμένες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ενώ το κρύσταλλο των πίσω φώτων είναι πιο σκούρο. Όσον αφορά τις δαγκάνες των φρένων αυτές είναι σε κόκκινο χρώμα και έχουν το σήμα N.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε νέα σπορ μπάκετ καθίσματα, νέο επιλογέα ταχυτήτων και σπορ δερμάτινο τιμόνι με ειδικά κουμπιά που μεταβάλλουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ο πίνακας οργάνων έχει αποκλειστικά ψηφιακές ενδείξεις, προσαρμοσμένες στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Αυτή έχει κάτω από το καπό της μοτέρ 1.6 λτ. T-GDi το οποίο αποδίδει 204 ίππους (5.500 – 6.000 σ.α.λ.) και 275 Nm ροπής (1.750 – 4.500 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων rev matching. Φυσικά διαθέτει αλλαγές στην εμφάνιση και το στήσιμό του, ενώ έχει μειωμένο βάρος στα 1.190 κιλά. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6.7 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι στα 230 χλμ./ώρα.

Προαιρετικά το Hyundai i20 N μπορεί να εξοπλιστεί και με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (να πούμε εδώ πως η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα), ενώ στάνταρ διαθέτει πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, N και N Custom), ενώ το ESC διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα “παρεμβατικότητας” (On, sport και fully off).

 

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;