Νέο Honda HR-V: Τα πάντα για το ιαπωνικo SUV και πότε έρχεται Ευρώπη

Το Honda HR-V παρουσιάστηκε και επισήμως από την ιαπωνική μάρκα. Πάμε να μάθουμε τα πάντα για αυτό και να δούμε πότε έρχεται Ελλάδα.

Η Honda παρουσίασε πριν από λίγο το νέο HR-V e:HEV το οποίο πλέον εξηλεκτρίζεται, καθώς υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της ιαπωνικής μάρκας. Το νέο SUV πλαισιώνει έτσι την γκάμα μοντέλων e:HEV (hybrid electric vehicle) της Honda και αντιπροσωπεύει ένα από τα τελευταία βήματα στη δέσμευση της να εξηλεκτρίσει όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.

Εξωτερική σχεδίαση εμπνευσμένη από μοντέλα coupe
Απλή, “καθαρή” και σύγχρονη μπορεί να χαρακτηριστεί η αισθητική του νέου μοντέλου της Honda. Αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. και μειώνοντας το ύψος της οροφής κατά 20 χλστ. συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά τονίζεται ο χαρακτήρας SUV του αυτοκινήτου. Η μάσκα είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ στο προφίλ, το έντονο νεύρο, που εκτείνεται από τους εμπρός προβολείς μέχρι το πίσω τμήμα, το χαρακτηρίζει.

Μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό
Στο εσωτερικό του νέου Honda HR-V, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία, αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Το “Air Diffusion System” (Σύστημα Διάχυσης Αέρα) με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό, υπογραμμίζει το εμπρός μέρος της καμπίνας, ενώ κατευθύνει διακριτικά μία ροή αέρα κατά μήκος των πλαϊνών παραθύρων προς την οροφή, δημιουργώντας έναν ευχάριστο στροβιλισμό πλευρικά και πάνω από τους επιβάτες και κατά συνέπεια ένα άνετο περιβάλλον. Η θέση οδήγησης είναι κατά 10 χλστ. ψηλότερη συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ οι βάσεις των καθρεπτών έχουν μετακινηθεί πιο χαμηλά στις πόρτες, βελτιώνοντας τη διαγώνια ορατότητα όταν το αυτοκίνητο στρίβει. Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους, αυξάνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Εκτός από την αύξηση του χώρου των ποδιών πίσω κατά 35 χλστ., υπάρχει μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V, που είναι αποτέλεσμα της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ της Honda και της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων. Χάρη στη δομή της πλατφόρμας, παραμένει η εξαιρετικά ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat, που επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.

Υβριδική τεχνολογία Made In Honda
Η δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda εφαρμόζεται στο νέο HR-V. Αυτή αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1.5 λτ., ενώ προσφέρει μέγιστη ισχύ 96 kW (131 PS) και μέγιστη ροπή 253 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Το σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία drive modes, Sport, Normal και Econ, που επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Για βέλτιστη απόδοση, το HR-V εκκινεί με ηλεκτρική λειτουργία περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία, όταν ο οδηγός πατά περισσότερο το γκάζι (αυξημένο φορτίο). Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επιβράδυνση προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του οδηγού μέσω του Deceleration Selector πίσω από το τιμόνι.

Προηγμένη και διαισθητική συνδεσιμότητα
Όπως κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο που… σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το νέο Honda HR-V προσφέρει αδιάλειπτη συνδεσιμότητα. Η “διαισθητική” οθόνη αφής 9” είναι σχεδιασμένη για ελάχιστη διάσπαση της προσοχής του οδηγού, με απλοποιημένη και πλήρως προσαρμοζόμενη διάταξη μενού για εύκολη πρόσβαση σε λειτουργίες άνεσης και ελέγχου. Μάλιστα η Honda υπόσχεται ταχύτερη και ευκολότερη εναλλαγή μεταξύ των Apps καθώς και ταχύτερη ανταπόκριση στα διάφορα δεδομένα και εντολές. Ο οδηγός μπορεί επίσης να αποφασίζει πόσες πληροφορίες από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης θα προβάλλονται στην οθόνη 7” TFT του πίνακα οργάνων ώστε να διασπάται λιγότερο η προσοχή του κατά την οδήγηση. Μάλιστα υπάρχει λειτουργία mirroring του smartphone μέσω Apple CarPlay (μέσω Bluetooth, WiFi ή καλωδίου) και Android Auto (μέσω καλωδίου). Η αναβάθμιση με νέα χαρακτηριστικά και λήψη apps γίνεται μέσω ασύρματων ενημερώσεων SOTA (Over-the-air software).

Το νέο Honda HR-V e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη στα τέλη του 2021, οπότε αναμένεται να πατήσει τους τροχούς του και επί ελληνικού εδάφους.

https://www.youtube.com/watch?v=GrWvfxdW8ZQ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;