Νέο Ford Explorer: Ξεκινούν σύντομα οι παραδόσεις, άρχισε η παραγωγή

Ford Explorer έναρξη παραγωγής 2024
Στο πλέον σύγχρονο εργοστάσιο της Ford στην Ευρώπη, στην Κολωνία της Γερμανίας, ξεκίνησε να κατασκευάζεται μαζικά το ολοκαίνουργιο Ford Explorer.

Έπειτα από επενδύσεις ύψους 1,84 δισ. ευρώ, το ιστορικό εργοστάσιο της Ford στη Κολωνία άλλαξε ριζικά με στόχο να κατασκευάζει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με πρώτο και καλύτερο το νέο Explorer.

Διαβάστε επίσης -Έρευνα Ford Pro: Τα ηλεκτρικά είναι η λύση αλλά χρειάζονται “βοήθεια”

Ένα δεύτερο EV, που θα είναι ένα νέο σπορ crossover, θα αποκαλυφθεί σύντομα και θα αρχίσει να κατασκευάζεται στις ίδιες εγκαταστάσεις της Ford αργότερα μέσα στη χρονιά προσφέροντας μία ακόμη επιλογή μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων κατά την οδήγηση στους φίλους της Ford και όχι μόνο.

Το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Κολωνία υποστηρίζεται από μηχανές αυτομάθησης και περισσότερα από 600 νέα ρομπότ που εκτελούν εργασίες συγκόλλησης, κοπής, κερώματος, βαφής και συναρμολόγησης, σε μία πολύπλοκη χορογραφία που έρχεται να εξασφαλίσει, σύμφωνα με τη Ford ακρίβεια, αποδοτικότητα και υψηλότερα επίπεδα ποιότητας.

Διαβάστε επίσης: Το υβριδικό SUV με αυτονομία diesel – 900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα

Το νέο κέντρο ελέγχου της μονάδας παρακολουθεί ολόκληρη τη διαδικασία συναρμολόγησης σε πραγματικό χρόνο – ακόμα και την ποσότητα των επιμέρους εξαρτημάτων και βιδών σε κάθε σταθμό εργασίας.

Το “ψηφιακό δίδυμο” του εργοστασίου απεικονίζεται σε μια γιγαντιαία οθόνη αφής που περιέχει όλους τους σταθμούς εργασίας και παρέχει πληροφορίες που σχετίζονται με τα εργαλεία, την παράδοση υλικών, την ασφάλεια εργασίας και πολλά άλλα. Με μικρές οθόνες αφής οι εργαζόμενοι στη γραμμή παραγωγής παρέχουν περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του χώρου εργασίας τους.

Εκτός από τις πρωτοβουλίες που μειώνουν τις εκπομπές, τη χρήση νερού και την κατανάλωση ενέργειας, όλη η ηλεκτρική ενέργεια και το φυσικό αέριο που απαιτούνται για τη λειτουργία του εργοστασίου προέρχονται κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές και βιομεθάνιο.

Η Ford Motor Company στοχεύει σε μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα στην παραγωγή σε όλες τις εγκαταστάσεις, τα logistics και τους άμεσους προμηθευτές της στην Ευρώπη έως το 2035.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;