Νέο Audi A3 Sportback 45 TFSI e με περισσότερη ισχύ

Το νέο Audi A3 Sportback 45 TFSI e έρχεται να πάρει θέση στην κορυφή της γκάμας του hatchcback των Γερμανών ως η ισχυρότερη plug-in έκδοση του.
Νέο Audi A3 Sportback 45 TFSI e plug-in υβριδικό

Μια ακόμη plug-in υβριδική έκδοση του Audi A3 Sportback κάνει το ντεμπούτο της με το νέο 45 TFSI e που αποδίδει περισσότερη ισχύ και έχει πλουσιότερο εξοπλισμό από το Audi A3 Sportback 40 TFSI e, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από τρεις μήνες.

Διαβάστε επίσης: Νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e, plug-in υβριδικό

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Audi A3 Sportback 45 TFSI e δεν διαφέρει από εκείνο του 40 TFSI e και συνδυάζει τον TFSI των 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό κινητήρα και συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Στην προκειμένη περίπτωση η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 245 ίππους και τα 400 Nm ροπής, 41 ίππους και 50 Nm περισσότερα έναντι του “40 TFSI”. Το άλμα στην ισχύ και την ροπή προέρχεται μόνο από το διαφορετικό λογισμικό που έχει εφαρμοστεί.

Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο S Tronic των έξι σχέσεων, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στα 13 kWh και για την πλήρη φόρτιση της από άδεια απαιτούνται σύμφωνα με την Audi περίπου πέντε ώρες μέσω οικιακής πρίζας.

Η νέα έκδοση επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 232 χλμ./ώρα και η αυτονομία με τη χρήση μόνο του ηλεκτρικού κινητήρα είναι 63 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP . Μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 140 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του προγράμματα για τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας στα επίπεδα που επιθυμεί αλλά και για τη φόρτιση της εν κινήσει.

Αισθητικά το A3 Sportback 45 TFSI e ξεχωρίζει από τη μαύρη γυαλιστερή γρίλια της μάσκας, ενώ διαφορές υπάρχουν και στο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερους δίσκους εμπρός έναντι του 40 TFSI, στα 340 χλστ. και στα 310 χλστ. πίσω. Οι δαγκάνες είναι εδώ βαμμένες στο κόκκινο χρώμα, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό έχουν προστεθεί μεταξύ άλλων τα σπορ καθίσματα, τα φιμέ τζάμια και ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός.

Η τιμή του νέου και ισχυρότερου plug-in υβριδικού Audi A3 ανέρχεται στη Γερμανία στα 40.395 ευρώ, εκεί όπου είναι άμεσα διαθέσιμο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;