Νέες υβριδικές BMW X5 και X6 xDrive40d με νέο diesel μοτέρ

2020 BMW X5 xDrive40d
Νέες ήπιες υβριδικές εκδόσεις με νέο εξακύλινδρο diesel κινητήρα για τις X5 και X6 παρουσίασε η BMW με την ονομασία xDrive40d.

Οι BMW X5 και X6 αποκτούν επίσης ήπιες υβριδικές εκδόσεις στο “πρόσωπο” των xDrive40d που βελτιώνουν ελαφρώς τις επιδόσεις ενώ παράλληλα μειώνουν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Οι δύο νέες υβριδικές εκδόσεις για τα SUVs των Βαυαρών χρησιμοποιούν έναν βελτιωμένο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου που συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα-γεννήτρια 48 volt. Στη νέα του εκδοχή το μοτέρ εσωτερικής καύσης των τριών λίτρων τεχνολογίας TwinPower Turbo αποδίδει 340 ίππους στις 4.400 σ.α.λ. και ένα εξαιρετικά υψηλό νούμερο ροπής που φτάνει στα 700 Nm στις 1.750-2.250 σ.α.λ.

H ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic. Πάνω σε αυτό έρχεται να προθέσει τη δική του απόδοση ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας-γεννήτρια, η οποία ανέρχεται στους 11 ίππους. Οι BMW ανακοινώνει και για τις δύο περιπτώσεις 5,5 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα.

Η συνδυασμένη κατανάλωση των υβριδικών diesel ΒMW ανέρχεται στα 6,4-5,9 λίτρα ανά 100 χλμ. για την X5 και στα 6,2-5,8 λίτρα για την X6 xDrive40d κατά το πρότυπο WLTP.

Το ηλεκτρικό μοτέρ, πέρα από την υποβοήθηση που προσφέρει στις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, φροντίζει και για την ηλεκτροδότηση και του 12βολτου συστήματος των δύο BMW. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγει αποθηκεύεται στην μπαταρία των 48 volt, κατά την επιβράδυνση των SUVs της BMW. Το ήπιο υβριδικό σύστημα φέρει και λειτουργία sailing που επιτρέπει πλέον και το σβήσιμο του κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν οι συνθήκες κίνησης το επιτρέπουν.

Οι δύο νέες ήπιες υβριδικές εκδόσεις των BMW X5 και X6 θα είναι διαθέσιμες στο κοινό από τον ερχόμενο Μάϊο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;