Νέα Suzuki GSX-S950, η… φιλική χιλιάρα

Νέα Suzuki GSX-S 950 2021
Με επιθετική σχεδίαση αλλά... φιλική διάθεση, η Suzuki παρουσίασε τη νέα της εκπρόσωπο στα μεσαία γυμνά, στο "πρόσωπο" της GSX-S950.

“Η πιο φιλική χιλιάρα”, θα μπορούσε να είναι το σλόγκαν της Suzuki για τη νέα GSX-S950, η οποία φέρει εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ., αλλά, με τους 95 ίππους της μέγιστης απόδοσης του, τοποθετείται στις μεσαίου κυβισμού γυμνές μοτοσυκλέτες. Μάλιστα, η εν λόγω ιπποδύναμη επιτρέπει στην ιαπωνική εταιρία να προσφέρει τη νέα της δημιουργία και σε έκδοση με περιορισμένη ισχύ, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος οδήγησης A2 και μέγιστη ιπποδύναμη τους 47 ίππους (35 KW).

Διαβάστε επίσης: Suzuki Jimny και σε υβριδική “ευρωπαϊκή” έκδοση;

Η νέα GSX-S950 φέρει τον κινητήρα της σαφώς ισχυρότερης GSX-S1000, με τροποποιήσεις ωστόσο που ρίχνουν την απόδοση του στους 95 ίππους με τη μέγιστη τιμή της ροπής να ανέρχεται στα 92 Nm. Η μοτοσυκλέτα έρχεται για να αντικαταστήσει στη γκάμα των Ιαπώνων την GSX-S750 προσφέροντας σαφώς πλουσιότερη ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα της.

Σε γενικές γραμμές η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για να προσφέρει φιλικότητα στην καθημερινή μετακίνηση, έχοντας παράλληλα την αύρα της “χιλιάρας γυμνής”, ένα στοιχείο που αποζητούν οι αναβάτες και της μεσαίας κατηγορίας.

H νέα GSX-S950 “δανείζεται” παράλληλα τόσο το πλαίσιο όσο και το αμορτισέρ από τον ισχυρότερο συγγενή της, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. που προέρχεται από την KYB είναι νέο. το βάρος ανέρχεται στα 214 “γεμάτα” κιλά και αυτό, σε συνδυασμό με τις προδιαγραφές του πλαισίου, σημαίνει πως η ιαπωνική μοτοσυκλέτα αναμένεται να “σκοράρει” δυνατά και στον τομέα της δυναμικής οδήγησης.

Διαβάστε επίσης: Ελληνική Αστυνομία. Οι νέες μοτοσυκλέτες της για τη Διεύθυνση Θεσσαλίας

Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τη νέα GSX-S950, οι οποίες αναμένεται να γίνουν γνωστές τις επόμενες εβδομάδες, πέρα από το γεγονός ότι στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται ο μόνοδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση στη μανέτα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού που ρυθμίζεται σε τρία στάδια αλλά και το σύστημα Low RPM Assist που υποβοηθά τον αναβάτη στις εκκινήσει ανεβάζοντας ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα όταν αφήνετε τη μανέτα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;