Νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, η ισχυρότερη όλων

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid
Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid των 700 ίππων είναι η νέα κορυφαία έκδοση του πρόσφατα ανανεωμένου μοντέλου των Γερμανών.

Η Porsche μας παρουσίασε πρόσφατα την ανανεωμένη Panamera και τώρα προσθέτει τρεις νέες εκδόσεις στη γκάμα του μοντέλου μεταξύ των οποίων και την κορυφαία από πλευράς απόδοσης Turbo S E-Hybrid που έρχεται να πάρει τη θέση της πάνω από τη “συμβατική” Turbo S των 630 ίππων.

Η νέα plug-in Turbo S E-Hybrid συνδυάζει τον τετράλιτρο V8 με τα δύο turbos της με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος είναι ενσωματωμένος με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων των Γερμανών και κάνει την εμφάνιση του και στις υπόλοιπες plug-in υβριδικές Panamera. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος μαζί με το πακέτο Sport Chrono ανέρχεται στους 700 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 870 Nm, ενώ η συστοιχία των μπαταριών ιόντων λιθίου έχει αυξήσει τη χωρητικότητα της κατά 30% έναντι της προηγούμενης γενιάς, στα 17,9 kWh.

Διαβάστε επίσης: Ανανέωση και νέα κορυφαία έκδοση 630 ίππων για την Porsche Panamera

Η Porsche ανακοινώνει βελτιωμένη επίδοση στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,2 δευτερόλεπτα έναντι του προηγούμενου μοντέλου με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται τώρα σε 3,2 δεύτερα. Αύξηση παρατηρείται και στην τελική, κατά 5 χλμ./ώρα στα 315 χλμ./ώρα. Κατά το πρότυπο WLTP η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της Turbo S E-Hybrid στην πόλη μπορεί να φτάσει έως και τα 50 χλμ.

Έναντι του μοντέλου που θα αντικαταστήσει στη γκάμα των Panamera η νέα Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από το ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τα ελαφρώς διαφορετικής σχεδίαση φωτιστικά σώματα, ενώ ανασχεδιασμένη είναι και η πίσω φωτεινή μπάρα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα. Στις επιλογές των ενδιαφερόμενων έρχονται να προστεθούν επίσης δύο νέα χρώματα αλλά και τρία νέα σχέδια για τις ζάντες διαθέσιμα με διάμετρο στις 20 και 21 ίντσες.

Ο αέρας ανανέωσης “φύσηξε” και στο Porsche Communication Management (PCM), το σύστημα πολυμέσων της Panamera που φέρει τώρα οθόνη υψηλότερης ανάλυσης αλλά και βελτιωμένες επιπλέον ψηφιακές λειτουργίες και υπηρεσίες όπως είναι το online σύστημα φωνητικών εντολών Voice Pilot, το ασύρματο Apple CarPlay και τα βελτιωμένα συστήματα ανίχνευσης κινδύνων. Στον στάνταρ εξοπλισμό της κορυφαίας έκδοσης ανήκουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς της Pananamera όπως το Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης Power Steering Plus, ενώ στον εξοπλισμό βλέπουμε και τα κεραμικά φρένα των Γερμανών.

Διαβάστε επίσης: Porsche Panamera, νέο ρεκόρ κατηγορίας στο Nurburgring

Επόμενη plug-in υβριδική έκδοση που έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της τετράθυρης Porsche είναι η Panamera 4 E-Hybrid, η οποία τοποθετείται κάτω από την Panamera 4S E-Hybrid των 560 ίππων και 750 Nm ροπής. Στην νέα έκδοση η απόδοση του V6 των 2,9 λίτρων με τους δύο υπερσυμπιεστές ανέρχεται στους 330 ίππους και σε συνεργασία με το παραπάνω ηλεκτρικό μοτέρ η συνδυασμένη απόδοση φτάνει στους 462 ίππους. Για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,4 δευτερόλεπτα, η τελική φτάνει στα 280 χλμ./ώρα ενώ η ηλεκτρική αυτονομία σε αυτή τη περίπτωση μπορεί να φτάσει έως και τα 56 χλμ.

H τρίτη και τελευταία μέχρι στιγμής έκδοση είναι η 4S που φέρει μόνο τον 6κύλινδρο δίτουρμπο κινητήρα των 2,9 λίτρων με την απόδοση για την περίσταση να ανέρχεται τους 440 ίππους με τη βοήθεια του πακέτου Sport Chrono. Έναντι του μοντέλου που θα αντικαταστήσει η τελική της 4S έχει αυξηθεί κατά έξι χιλιόμετρα στα 295 χλμ./ώρα και για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 4,1 δευτερόλεπτα, ένα δέκατο λιγότερο σε σχέση με πριν. Φυσικά όπως και υπόλοιπες εκδόσεις της ανανεωμένης Panamera το μοντέλο υιοθετεί όλες τις κοινές αλλαγές αναφορικά με την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών και μη συστημάτων του αλλά και τις αλλαγές που έχουν να κάνουν με το αισθητικό κομμάτι.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;