Νέα πίσσα στην κεντρικότερη “αρτηρία” μετά από 33 χρόνια αλλά… μην τα θέλουμε όλα!

Λεωφόρος Κηφισού
Έλαβαν τέλος οι εργασίες συντήρησης στην κεντρικότερη οδική αρτηρία της χώρας. Ωστόσο, νέα πίσσα τοποθετήθηκε στο 55% της συνολικής επιφάνειας...

Στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού συντήρησης του οδικού δικτύου και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, η Περιφέρεια Αττικής υλοποίησε εκτεταμένες εργασίες στη Λεωφόρο Κηφισού.

Με τις σχετικές παρεμβάσεις οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αφού αξιολογήθηκε ο βαθμός επικινδυνότητας και φθοράς, επετεύχθη η αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα σε ποσοστό 55% επί της συνολικής επιφάνειας. Ταυτόχρονα έγιναν νέες διαγραμμίσεις, αντικαταστάθηκαν φθαρμένες πινακίδες σήμανσης, προστέθηκαν νέες ηλεκτρονικές πινακίδες Matrix για την καλύτερη πληροφόρηση των οδηγών και έγιναν ουσιαστικές παρεμβάσεις σε σημεία μειωμένης οδικής ασφάλειας. Επιπλέον βελτιώθηκαν σημαντικά οι συνθήκες της νυχτερινής οδήγησης με το νέο φωτισμό χαμηλής κατανάλωσης Led και την τοποθέτηση ειδικού φωτισμού σύμφωνα με αρχιτεκτονική μελέτη στις γέφυρες.

Να σημειωθεί ότι η συντήρηση της Λεωφόρου Κηφισού είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής. Ο αυτοκινητόδρομος είναι συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων και εκτείνεται από το Φαληρικό Δέλτα μέχρι τον κόμβο της Αττικής Οδού. Αποτελεί τμήμα της διεθνούς οδικής αρτηρίας Ε95 (Νέα εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης). Πρόκειται για την κεντρικότερη και την πλέον πολυσύχναστη οδική αρτηρία της χώρας.

Καμία συντήρηση από το 1990
Από το 1990 που έγινε ο εγκιβωτισμός του ποταμού Κηφισού και κατασκευάστηκε η Λεωφόρος, δεν έγινε καμία ουσιαστική παρέμβαση συντήρησης. Το οδόστρωμα είχε καταστραφεί στο μεγαλύτερο τμήμα του με αποτέλεσμα να καταγράφονται αρκετά προβλήματα στην οδική ασφάλεια. Η εκτέλεση των εργασιών στη Λεωφόρο Κηφισού ήταν ιδιαίτερα απαιτητική λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών και πραγματοποιήθηκε κατά τις νυχτερινές ώρες με τη μικρότερη δυνατή όχληση στην κυκλοφορία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;