Νέα πίσσα σε ακόμα μία κεντρική λεωφόρο – Συντηρείται ξανά μετά από 30 χρόνια

Βασιλίσσης Σοφίας
Τρεις ολόκληρες δεκαετίες είχε να συντηρηθεί μία από τις πιο κεντρικές λεωφόρους της Αττικής. Δείτε το video από τις εργασίες ασφαλτόστρωσης...

Από το βράδυ της Δευτέρας έχουν ξεκινήσει οι εργασίες συντήρησης σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας. O λόγος για την λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, η οποία συντηρείται ξανά μετά από τρεις δεκαετίες, σε όλο της το μήκος.

Το νέο οδόστρωμα θα ξεκινάει από τη συμβολή της Λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας με τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και θα καταλήγει μέχρι και τη Βουλή των Ελλήνων στη συμβολή της, με τη Λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας και την Πανεπιστημίου. Η Βασ. Σοφίας είναι μία ακόμη κεντρική οδική αρτηρία αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής, η οποία αναβαθμίζεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας για τον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου της Αττικής.

“Μετά από δεκαετίες αναβαθμίζεται και συντηρείται ένας από τους πιο νευραλγικούς δρόμους της πρωτεύουσας. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ασφάλεια των πολιτών, με στοχευμένα έργα που συμβάλλουν αποτελεσματικά στον εκσυγχρονισμό και στη βελτίωση της λειτουργικότητας του οδικού μας δικτύου”, επισημαίνει σχετικά ο κ. Πατούλης.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουν ολοκληρωθεί έργα συντήρησης και αναβάθμισης σε κεντρικούς δρόμους που είναι στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής όπως : Οι Λεωφόροι Κηφισίας, Ποσειδώνος, Βασιλίσσης Αμαλίας, Πέτρου Ράλλη, οι δρόμοι περιμετρικά της Πλατείας Συντάγματος, η Λεωφόρος Λαυρίου, η Αθηνών Σουνίου, η Κόνωνος και η Ομηρίδου Σκυλίτση στον Πειραιά, οι Λεωφόροι Σχιστού και Βασιλέως Κωσταντίνου στη Βάρκιζα, η Λεωφόρος Θησέως στην Καλλιθέα, η Θησέως στην Κηφισιά, τμηματικά η Λεωφόρος Αθηνών, από Χαϊδάρι μέχρι και τη Δάφνη, το παράπλευρο τμήμα της Αττικής οδού, καθώς και το παράπλευρο της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας, ενώ έχει ολοκληρωθεί και η ασφαλτόστρωση στο μεγαλύτερο τμήμα του Κηφισού, ξεπερνώντας το 50% της συνολικής επιφάνειας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;