Νέα MV Agusta Brutale 1000 Nurburgring: Έτοιμη για την “Πράσινη Κόλαση”

Nurburgring
Σε περιορισμένη παραγωγή η MV Agusta παρουσίασε την έκδοση Nurburgring της Brutale 1000, για λίγους, τυχερούς και... γενναίους.

Η MV Agusta Brutale 1000 Nurburgring θα παραχθεί στον περιορισμένο αριθμό των 150 μονάδων και σύμφωνα με την ιταλική εταιρία είναι η πιο ακραία Brutale που έχουμε δει μέχρι στιγμής.

O εν σειρά 4κύλινδρος κινητήρας της Brutale 1000 Nurburgring παράγει 208 ίππους στις 13.800 σ.α.λ. και παρότι η προστασία του αναβάτη είναι περιορισμένη, η MV Agusta δηλώνει ότι η τελική της ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα. Τελική για μια πραγματικά “βάναυση” εμπειρία στη διάσημη γερμανική πίστα, αντίστοιχη του ονόματος της γυμνής ιταλικής δημιουργίας.

Διαβάστε επίσης: Οι νέες BMW R 18 Transcontinental και R 18 B (+video)

Για να αντιμετωπίσει την Πράσινη Κόλαση η Brutale 1000 Nurburgring φέρει κορυφαία περιφερειακά με ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Ohlins NIX EC 43 χλστ. αλλά και αμορτισέρ EC TTX από την ίδια εταιρία και τα δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενα ως προς τη συμπίεση και την επαναφορά.

Τα φρένα προέρχονται από την Brembo με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες Stylema εμπρός, ενώ το “παρών” δίνει και ένα πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο με προγράμματα οδήγησης που παραμετροποιούν εύκολα και γρήγορα την απόδοση του μοτέρ αλλά και εκείνη των αναρτήσεων και ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης.

Διαβάστε επίσης – Kawasaki: Τα “βλέπει” όλα ηλεκτρικά έως το 2035

Η Brutale 1000 Nurburgring ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της σειράς χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων που κάνουν την εμφάνιση τους μεταξύ άλλων σημείων και στις ζάντες, οι οποίες είναι κατασκευασμένες 100% από το πανάλαφρο υλικό.

Από carbon είναι επίσης το φιλτροκούτι, το μικρό πίσω σπόιλερ και η μάσκα του προβολέα, ενώ γι’ αυτούς που θέλουν να μειώσουν ακόμη περισσότερο το βάρος των 183 κιλών υπάρχει διαθέσιμη και εξάτμιση κατασκευασμένη από τιτάνιο και ανθρακονήματα, ελαφρύτερη κατά 6 περίπου κιλά. Η εξάτμιση της Arrow συνοδεύεται από νέα χαρτογράφηση για το μοτέρ με αποτέλεσμα η απόδοση του μοτέρ να ανεβαίνει στις 215 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει στα 116,5 Nm.

Χαρακτηριστική τέλος είναι και η βαφή και τα γραφικά που έχουν επιλεχθεί γι’ αυτήν τη μοναδική έκδοση της MV Agusta Brutale, η τιμή της οποίας ξεκινά στην Ευρώπη από τα 39.900 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;