Νέα Mercedes-Benz GLC: Αστέρι σε όλα, πεντάστερη στην ασφάλεια

Ακόμη μία διάκριση ήρθε να προστεθεί στο... παλμαρέ της Mercedes GLC και δεν είναι άλλη από την εξαιρετική επίδοσή της στις δοκιμές πρόσκρουσης!

Εντάξει… ας είμαστε ειλικρινείς! Δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο από ένα μοντέλο της Mercedes-Benz από τα πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP. Ωστόσο η επισημοποίηση του γεγονότος πάντα προσθέτει κύρος. Βλέπετε, η Mercedes-Benz GLC συμπεριλήφθηκε στον τελευταίο κύκλο δοκιμών ασφάλειας του Euro NCAP για το 2022 και διέπρεψε. Τα αποτελέσματά της μιλούν από μόνα τους. 92% επίδοση στην προστασία επιβατών, 90% στην προστασία παιδιών, 84% σε βοηθήματα ασφάλειας και 74% (υψηλή επίδοση για SUV) στην ασφάλεια πεζών και ευπαθών χρηστών δρόμου. Τιμές που έφεραν φυσικά και τα πέντε αστέρια στη συνολική βαθμολογία του ανεξάρτητου οργανισμού. Η επίδοση της Mercedes-Benz GLC είναι το επιστέγασμα των προσπαθειών της Mercedes και την αφοσίωσής της από καταβολής της, να προσφέρει αυτοκίνητα κορυφαία σε ασφάλεια.

Είναι όμως και το… κερασάκι στην τούρτα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, καθώς μιλάμε για ένα SUV το οποίο προσφέρει τα πάντα κυριολεκτικά και με ένα άκρως ελκυστικό περιτύλιγμα, εμπλουτισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καθώς επιστρατεύει ακόμη και την τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει την εμπειρία της οδήγησής της μοναδική.

MBUX: Τελευταίας γενιάς!

Το MBUX (Mercedes-Benz User Experience) εδώ και κάποια χρόνια έκανε πρεμιέρα στα μοντέλα της γερμανικής μάρκας, εντυπωσιάζοντας τότε ειδικό τύπο και κοινό. Οι φωνητικές εντολές, σε φυσική γλώσσα, κυριολεκτικά έμοιαζαν με σενάριο επιστημονικής φαντασίας που παίρνει σάρκα και οστά, ενώ η χρήση τεχνητής νοημοσύνης στον χειρισμό των δευτερευόντων λειτουργιών του αυτοκινήτου πραγματικά… έλυνε τα χέρια του οδηγού. Πλέον, το MBUX είναι στα καλύτερά του, καθώς μέσα από τα χρόνια εξελίχθηκε, αποκτώντας νέες δυνατότητες, ενώ έγινε πιο… έξυπνο. Χάρη και στην δυνατότητα σύνδεσης με το internet εξάλλου, το MBUX μπορεί να αναβαθμίζεται όποτε κριθεί αναγκαίο, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το λειτουργικό σύστημα ενός smartphone.

Φυσικά, το MBUX δεν υποστηρίζει μόνο φωνητικές εντολές, αλλά και διάδραση μέσω της μεγάλης οθόνης αφής που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Αυτή είναι κάθετα τοποθετημένη και η διαγώνιός της φτάνει στις 11,9 ίντσες. Τα γραφικά της είναι κορυφαία σε ανάλυση και χρώματα, ενώ το ίδιο ισχύει και για την απόκριση στην αφή.

Όμως η Mercedes δίνει ακόμη μία επιλογή, αποκλειστικά για τον οδηγό αυτή την φορά, καθώς αυτή βρίσκεται στο τιμόνι και δεν είναι άλλη από τα χειριστήρια σε αυτό, τα οποία μάλιστα συνοδεύονται και από πάνελ αφής. Φυσικά και σε αυτό το μοντέλο της Mercedes, υπάρχει η δυνατότητα εντολών με χειρονομίες. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός ή ο συνοδηγός κάνει κάποιες προκαθορισμένες κινήσεις με το χέρι του, στον “αέρα” της καμπίνας και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται σε αυτές. Αυτό που είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως το αυτοκίνητο μαθαίνει από τις συνήθειες του οδηγού και προσαρμόζεται σε αυτές. Αγαπημένες διαδρομές, μουσικές επιλογές, θέση οδήγησης, ρύθμιση κλιματισμού κλπ. μπορούν όλα να γίνονται αυτομάτως, πριν από εσάς για εσάς.

Δύο οθόνες για την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία

“Πρωταγωνιστές” στον εσωτερικό της νέας Mercedes-Benz GLC είναι οι δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης. Μία LCD βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, αναλαμβάνει την ενημέρωση του οδηγού με χρήσιμα στοιχεία και το μέγεθός της αγγίζει τις 12,3 ίντσες. Στο κέντρο είναι κάθετα τοποθετημένη η κύρια οθόνη αφής 11,9 ιντσών, η οποία “αιωρείται” και είναι στραμμένη ελαφρώς προς τον οδηγό, δίνοντας μία οδηγοκεντρική φιλοσοφία στο γερμανικό SUV.

Η νέα Mercedes-Benz GLC είναι διαθέσιμη ήδη στην χώρα μας και η τιμή της ξεκινά από τα 66.500 ευρώ στην έκδοση GLC 200 4MATIC. Διατίθεται επίσης στις εκδόσεις GLC 300, GLC 220 d, GLC 300 d καθώς και στις εξηλεκτρισμένες 300 e και 400 e, ενώ όλες συνοδεύονται από σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;