Νέα ήπια υβριδικά Fiat 500X και Tipo Hybrid με 130 ίππους

Νέα Fiat Tipo Hybrid και 500X Hybrid 2022
H Fiat ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της παρουσιάζοντας τα 500X Hybrid και Tipo Hybrid με το νέο ήπια υβριδικό αλλά ισχυρό κινητήριο σύνολο.

Το ταξίδι εξηλεκτρισμού για την γκάμα της ιταλικής εταιρείας ξεκίνησε με τα 500 Hybrid και Panda Hybrid και συνεχίστηκε με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό 500. Τώρα, με την αποκάλυψη των 500X και Tipo, τα οποία φέρουν το νέο υβριδικό σύστημα των 48 Volt, η Fiat προσφέρει τουλάχιστον μία έκδοση χαμηλών ρύπων για κάθε της μοντέλο, στο δρόμο προς τη νέα εποχή της κινητικότητας και την ενεργειακής μετάβασης.

Διαβάστε επίσης: Ο όμιλος Stellantis θα φορτίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εν κινήσει

Το νέο υβριδικό σύστημα στα 500X Hybrid και Tipo Hybrid είναι αποδοτικό, φιλικό προς το περιβάλλον και προσιτό, προσφέροντας σημαντικά χαμηλότερο κόστος χρήσης. Βασισμένο στη λογική “Tech it Easy”, είναι εύκολο και πρακτικό στη χρήση, χωρίς υψηλό βαθμό πολυπλοκότητας.

Το μυστικό της υψηλής απόδοσης είναι ο συνδυασμός της νέας γενιάς του Turbo 4κυλινδρου κινητήρα FireFly χωρητικότητας 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων – 240Nm ροπής και του 48-Volt ηλεκτροκινητήρα των 15 kW με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.

Χάρη στην προηγμένη υβριδική τεχνολογία, ο κινητήρας FireFly υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα BSG, ο οποίος προσφέρει αθόρυβη και άμεση εκκίνηση, ενώ ο κύριος ηλεκτροκινητήρας δίνει τη δυνατότητα κίνησης ακόμα και με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας. Με δεδομένο ότι ένας κινητήρας μπορεί να παραμένει στο ρελαντί σε ποσοστό 47% κατά τον κύκλο WLTP, το υβριδικό σύστημα προσφέρει κορυφαία αποδοτικότητα.

Διαβάστε επίσης – Fiat 500 Iride: Το 500ράκι τώρα και στους δύο τροχούς!

Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, στον αστικό κύκλο η περίοδος που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί με χαμηλό φορτίο μπορεί να φτάσει έως και το 62%. Έτσι το νέο υβριδικό σύστημα προσφέρει σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη ακόμα και σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα πετρελαίου. Η Fiat ανακοινώνει κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP στα 4,7 λτ./100 χλμ. για το ήπια υβριδικό Tipo έναντι πέντε λίτρων για τη συμβατική έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου και 5,1 λτ./100 χλμ. για το 500X έναντι 5,4 λτ./100 χλμ. της diesel έκδοσης του μοντέλου της.

Τα οφέλη του υβριδικού 1.5 T4 συνόλου των 48V, είναι σημαντικά και σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα 1.3 T4 (500X) και φτάνουν έως και το -11% σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 (κύκλος WLTP).

Η οικονομία καυσίμου και οι χαμηλότερες εκπομπές, συνδυάζονται με αναβαθμισμένες επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,8 δευτερόλεπτα για το Tipo και 9,4 δευτερόλεπτα για το 500X, χάρη και στην άμεση παροχή ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα.

Η απόδοση του θερμικού κινητήρα υποστηρίζεται σε κάθε φάση από τον ηλεκτροκινητήρα, εξαφανίζοντας την υστέρηση του Turbo και προσφέροντας αξεπέραστη απόκριση στο γκάζι. Αντίστοιχα αν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και χρειαστεί άμεση παροχή δύναμης, χάρη στον κινητήρα BSG ο θερμικός κινητήρας εκκινεί χωρίς καθυστέρηση και προσφέρει άμεσα τις υπηρεσίες του.

Τέλος, ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον θερμικό κατά τη διάρκεια που αυτός -αλλά και ο καταλύτης- φτάνουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, μειώνοντας περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου.

Αμιγώς ηλεκτρική κίνηση
Το νέο υβριδικό σύστημα προσφέρει και τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων, όπως η κίνηση σε δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση ή κατά τη διάρκεια ελιγμών στάθμευσης. Την ίδια στιγμή το σύστημα ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης φορτίζοντας την μπαταρία με ηλεκτρική ενέργεια.

Οι τιμές για τα νέα Fiat 500X Hybrid και Tipo Hybrid, αλλά και η περίοδος που θα λανσαριστούν τα δύο μοντέλα στην ελληνική αγορά αναμένεται να ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;