Νέα ευρωπαϊκή επένδυση της Kia στους κινητήρες

Kia εργοστάσιο Zilina Σλοβακία
Επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Kia στο εργοστάσιο στη Žilina της Σλοβακίας για την παραγωγή των νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης Smartstream και υβριδικών κινητήρων.

Η επένδυση της Kia στο εργοστάσιο της στη Σλοβακία είχε στόχο το μετασχηματισμό της μίας από τις τέσσερις γραμμές συναρμολόγησης κινητήρων του εργοστασίου από ντίζελ σε βενζίνη. Στο εξής η Kia θα κατασκευάζει σε 3 γραμμές παραγωγής μικρού κυβισμού κινητήρες βενζίνης, υψηλής απόδοσης, συμβατούς με υβριδικά συστήματα, ενώ η τέταρτη αφορά στον πρόσφατης Smartstream γενιάς κινητήρα ντίζελ 1,6 λίτρων.

Αυτή η επένδυση επιτρέπει την παραγωγή της πρόσφατης γενιάς κινητήρων Smartstream, που βασίζονται στα νέα μοτέρ 1,5 λίτρων Kappa και 1,6 λίτρων Gamma T-GDi -τούρμπο άμεσου ψεκασμού βενζίνης. Αυτοί οι νέοι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες θα αποτελέσουν την βάση για τον εξηλεκτρισμό και την μείωση των εκπομπών ρύπων της εταιρείας στην Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης – Kia: Με νέα πλατφόρμα για τα στρατιωτικά της οχήματα

Και οι δύο νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί για να υποδέχονται το υβριδικό 48V σύστημα ECODynamics + της Kia. Επιπλέον, ο Gamma κινητήρας 1.6 T-GDi έχει σχεδιαστεί για να υποδέχεται υβριδικές τεχνολογίες καθώς η μάρκα μελετά μια ευρύτερη γκάμα με νέες μελλοντικές εκδόσεις.

“Η συνεχής επένδυση στο εργοστάσιό μας στη Σλοβακία θα μας βοηθήσει να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις των Ευρωπαίων οδηγών’, σχολιάζει ο Emilio Herrera, COO της Kia Motors Ευρώπης και προσθέτει: “Έχουμε ήδη διαπιστώσει μια σημαντική αύξηση της ζήτησης για τα ηλεκτρικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Αυτή η επένδυση σε μια προηγμένη γραμμή παραγωγής κινητήρα απελευθερώνει την δυνατότητά μας να φέρουμε εξηλεκτρισμένα σύνολα σε ένα ευρύτερο πελατολόγιο”.

“Για την ώρα, πάνω από το ένα τέταρτο των αυτοκινήτων που πουλά η Kia στην Ευρώπη αναλογεί σε κάποια εξηλεκτρισμένη έκδοση (48V Hybrid, Hybrid PHEV, BEV), ένα ποσοστό που θα αυξηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια”, υπογραμμίζει ο Herrera.

Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση GT Line για το Kia Stonic

Σύμφωνα με την Kia η επένδυση της στη Žilina αναδεικνύει αυτό το εργοστάσιο ως κορυφαίο παγκοσμίως στην παραγωγή υβριδικών συστημάτων κίνησης. Η γραμμή συναρμολόγησης για το νέο 1.5 T-GDi κινητήρα λειτουργεί παράλληλα με μια νέα γραμμή παραγωγής για τον 1.6 T-GDi. Επίσης, στη Žilina κατασκευάζεται και ο “Smartstream” κινητήρας ντίζελ 1,6 λίτρων και οι υβριδικοί 48V κινητήρες ντίζελ, που απαντώνται στην γκάμα των Kia Ceed, XCeed και Kia Sportage.

Σχεδιασμένα στην Κορέα, κατασκευασμένα στην Ευρώπη
Οι νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εσωτερικά από το τμήμα Έρευνας και Τεχνολογίας της Kia στη Namyang της Κορέας. Οι ομάδες των ειδικών εξέλιξης συστημάτων ισχύος έχουν βελτιώσει την απόδοση των κινητήρων και την ροπή τους σε ένα ευρύτερο φάσμα των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων στροφών ανά λεπτό. Επίσης, η ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας της Kia ήταν η βάση για την εξέλιξη και των δύο κινητήρων.

Αυτοί οι νέας γενιάς κινητήρες αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Kia για μία πληρέστερη γκάμα κινητήριων συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών, ηλεκτρικών και κινητήρων εσωτερικής καύσης που να ικανοποιούν τις ανάγκες διαφορετικών προφίλ οδηγών.

Smartstream για περισσότερη ισχύ και χαμηλότερες εκπομπές
Ο νέος 1.5 T-GDi κινητήρας αντικαθιστά τον 1.4 T-GDi της Kia και θα τοποθετηθεί στο μέλλον σε διάφορα μοντέλα παραγωγής. Με ισχύ 160 ίππων, ​​ο νέος κινητήρας Kappa δεν είναι μόνο 14% πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του που απέδιδε 140 ίππους. Επιπρόσθετα, έχει 4,5% περισσότερη ροπή (στα 253 Nm) και είναι έως και 7% πιο οικονομικός σε καύσιμα και εκπομπές καυσαερίων.

Ο νέος κινητήρας Gamma είναι μια αναβάθμιση του υπάρχοντος 1.6 T-GDi της Kia υιοθετώντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες «Smartstream» της εταιρείας για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 8%, σε σύγκριση με το προηγούμενο σύνολο. Εν τω μεταξύ, η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 177 στους 180 ίππους. Η μέγιστη ροπή παραμένει στα 265 Nm.

Και οι δύο νέοι κινητήρες διαθέτουν τις προηγμένες καινοτομίες, που έχουν σχεδιαστεί για την μείωση των εκπομπών και τη βελτίωση των επιδόσεων. Αυτές οι καινοτομίες περιλαμβάνουν το σύστημα συνεχούς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD) και ένα σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης (LP-EGR) για την βελτίωση της απόδοσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Επίσης, οι κινητήρες διαθέτουν μπεκ ψεκασμού υψηλότερης πίεσης και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης (GPF) για μειωμένες εκπομπές σωματιδίων. Εκτός από τη μείωση των εκπομπών, οι νέες τεχνολογίες βελτιώνουν την αποδοτικότητα των κινητήρων, με περισσότερη ισχύ και ροπή διαθέσιμη σε χαμηλότερες σ.α.λ..

Διαθεσιμότητα μοντέλων
Η Kia θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες για το λανσάρισμα των νέων εκδόσεων κινητήρων πριν το τέλος του έτους, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών κινητήρων 48V εσωτερικής καύσης, των υβριδικών και των plug-in υβριδικών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;