Νέα εποχή: Αυτό είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Dacia

Dacia Jogger Hybrid
Την έχουμε ταυτίσει με τους κινητήρες διπλού καυσίμου (υγραέριο/βενζίνη). Τώρα, κάνει την μετάβαση λανσάροντας το πρώτο υβριδικό της μοντέλο. Δείτε ποιο είναι!

Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκίνησης έχει ξεκινήσει για τα καλά και η Dacia δεν θα μπορούσε να μην ανταποκριθεί σε αυτή την μετάβαση. Ήδη έχει δημιουργήσει το αμιγώς ηλεκτρικό Dacia Spring, αλλά αυτή τη φορά έχουμε το ντεμπούτο του πρώτου υβριδικού μοντέλου για την ρουμανική εταιρεία.

Ο λόγος για το Dacia Jogger Hybrid 140, το πρώτο υβριδικό της εταιρείας με σύστημα που προέρχεται ασφαλώς από το Renault Group. Αυτή η νέα έκδοση αναμένεται στις εκθέσεις εντός του 2023 και θα συνοδεύεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μάλιστα θα φέρει και θέση “B” μέγιστης ανάκτησης ενέργειας. Κάτω από το καπό θα συναντάμε έναν κινητήρα 1,6 λτ. με ισχύ 90 ίππων. Θα συνοδεύεται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 140 ίππους.

Η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 1,2 kWh και η Dacia αναφέρει πως είναι εφικτό να διανύονται το 80% των αστικών μετακινήσεων με το θερμικό μοτέρ. Κάπως έτσι, επιτυγχάνεται μείωση κατανάλωσης κατά 40% συγκριτικά με αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης, ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 900 χλμ. Η μπαταρία του Jogger HYBRID 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ., οποιοδήποτε έρθει πρώτο.

Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι από το λανσάρισμά του στις διεθνείς αγορές το Μάρτιο του 2022, το Dacia Jogger έχει ήδη σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, με πάνω από 83.000 παραγγελίες και πάνω από 51.000 ταξινομήσεις. Σε λιγότερο από ένα χρόνο, το Jogger έγινε το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στο segment C, εξαιρουμένων των SUV. Τα 2/3 των πελατών του Jogger επιλέγουν την έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου) 1.0 ΤCe 100 LPG, αλλά και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 55% επιλέγει την 7θέσια έκδοση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;