Νέα έκδοση Classic για το MINI Cooper E με 184 ίππους

Το νέο MINI Cooper E δίνει περισσότερες επιλογές στο κοινό με τη νέα έκδοση Classic που θα αποτελέσει και τη βάση της γκάμας αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Το MINI Cooper E διατίθεται σε τέσσερις ανανεωμένες εκδόσεις, με την Classic να χαρακτηρίζεται από τα “εκφραστικά” χρώματα αμαξώματος και το φινίρισμα οροφής με αντίθεση.

Διαβάστε επίσης – Νέο MINI Aceman: Έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής

Αυτό βέβαια που την κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες και δείχνει ότι θα έχει και πιο προσιτή τιμή είναι ο ηλεκτρικός κινητήρας με τη χαμηλότερη ισχύ αλλά και η μπαταρία με την μικρότερη ενεργειακή χωρητικότητα και από ό,τι φαίνεται την ελαφρώς διαφορετική χημεία.

Η έκδοση Classic φέρει ηλεκτρικό μοτέρ με μέγιστη ισχύ 184 ίππων και 290 Nm. Αυτή η απόδοση προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο Cooper E με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 7,3 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε επίσης: Διασκεδαστική οδήγηση σε όλες τις συνθήκες για το MINI Cooper SE

Παράλληλα, η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 40,7 kW και κατά το πρότυπο WLTP η κατανάλωση βρίσκεται στα 13,8-14,3 kWh. Έτσι η προσφερόμενη αυτονομία στον συνδυασμένο κύκλο μπορεί να φτάσει έως και τα 305 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει σε ταχυφορτιστή με ισχύ έως 75 kW και το Cooper E να ανακτήσει από το 10 έως το 80% της ενέργειάς του μέσα σε 28 λεπτά, σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία.

Στο επίπεδο εξοπλισμού Classic, οι επιφάνειες του cockpit καλύπτονται με δίχρωμο μαύρο και μπλε πλεκτό υλικό, που δημιουργεί αντίθεση με τα υψηλής ποιότητας καθίσματα από συνθετικό δέρμα Vescin. Η MINI αναφέρει ότι τα καθίσματα είναι διαθέσιμα σε γκρι ή μαύρο χρώμα με διάτρητο μοτίβο πιε-ντε-πουλ. Τέλος, οι διαθέσιμες αλουμινένες ζάντες ξεκινούν από τις 16 και μπορούν να φτάσουν έως και τις 18 ίντσες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;