Νέα έκδοση Abarth 695 Tributo 131 Rally (+τιμή)

Νέα έκδοση Abarth 695 Tributo 131 Rally 2022
Σε περιορισμένη παραγωγή η Abarth ανακοίνωσε την νέα έκδοση 695 Tributo 131 Rally που έχει ως πηγή έμπνευσης το θρυλικό Abarth 131 Rally. Δείτε την τιμή της.

Το Abarth 131 Rally, το αυτοκίνητο που εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους θρύλους των αγώνων ράλι, αποτελεί την πηγή έμπνευσης για τη νέα ομώνυμη έκδοση του Abarth 695 και έρχεται κοντά μας 40 χρόνια μετά τον τελευταίο αγώνα του αγωνιστικού των Ιταλών σε μόλις 695 μονάδες.

Διαβάστε επίσης: Νέα Abarth 595 και 695 διαθέσιμα στην Ελλάδα (+τιμές)

Με τους αγώνες και τη μεταφορά τεχνολογίας από αυτούς στα μοντέλα παραγωγής να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Abarth, η νέα συλλεκτική σειρά συμπυκνώνει στο έπακρο τις δύο θεμελιώδεις αξίες της μάρκας: Το στιλ και την απόδοση.

Το Abarth 695 Tributo 131 Rally εφοδιάζεται με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1.4 T-jet απόδοσης 180 ίππων και 250 Nm ροπής. Πρόκειται για την ισχυρότερη εκδοχή του συγκεκριμένου κινητήρα, η οποία εφοδιάζει και τα μονοθέσια στα πρωταθλήματα της Formula 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Μ. Βρετανία και Ισπανία.

Με το συγκεκριμένο σύνολο το Abarth 695 Tributo 131 Rally επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα. Το τεχνικό πακέτο της έκδοσης περιλαμβάνει επίσης αμορτισέρ Koni FSD και στους δύο άξονες, αλλά και αποκλειστικό σύστημα πέδησης της Brembo με 4πιστονες δαγκάνες εμπρός και αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς με διάμετρο 305 και 240 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Την εικόνα ενός αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε με γνώμονα την οδηγική απόλαυση συμπληρώνουν οι τροχοί ελαφρού κράματος των 17 ιντσών μαύρου χρώματος και το σύστημα εξαγωγής “Record Monza Sovrapposto” με τις τέσσερις κάθετες απολήξεις. Τέλος, το εντυπωσιακό “Spoiler ad Assetto Variabile“, η πίσω αεροτομή που μπορεί να ρυθμιστεί σε 12 θέσεις, από 0° έως 60°, βελτιώνει την ευστάθεια, έχοντας τη δυνατότητα να παράγει αεροδυναμικό φορτίο έως 42 κιλά στα 200 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Το “ιερόσυλο” Abarth 131 που έκαιγε diesel… και κέρδιζε!

Πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το Abarth 695 Tributo 131 Rally εντυπωσιάζει χάρη και στη ξεχωριστή του εμφάνιση με στοιχεία που φέρνουν μνήμες από τον ένδοξο πρόγονο του, όπως η διχρωμία με το ειδικής επίστρωσης χρώμα “Blue Rally” που αποτελεί μια σύγχρονη εκδοχή του χρώματος του Abarth 131 Rally.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το Abarth 695 Tributo 131 Rally είναι και το πρώτο μοντέλο του Σκορπιού το οποίο ενσωματώνει “Easter Eggs”— μικρές στιλιστικές λεπτομέρειες που σαν στόχο έχουν να εκπλήξουν ευχάριστα τους πελάτες- όπως για παράδειγμα η σιλουέτα του 131 Rally που κάνει την εμφάισή της στο κάτω μέρος της πόρτας, στο ταμπλό από Alcantara και τα προσκέφαλα των σπορ καθισμάτων της Sabelt.

Όλα τα παραπάνω θυμίζουν τη θρυλική πορεία του Abarth 131 Rally, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 1976 στο Group 4. Στην εξαετή πορεία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (1976 – 1981) κατέκτησε 18 νίκες, τρεις Παγκόσμιους Τίτλους Κατασκευαστών (1977, 1978, 1980) και δύο Παγκόσμιους Τίτλους Οδηγών με τους Markku Alén (1978) και Walter Röhrl (1980).

“#Augmented Performance”: Η Abarth στην εποχή του metaverse
Η νέα σειρά της Abarth που περιλαμβάνει και το νέο συλλεκτικό Abarth 695 131 Tributo Rally ανοίγει και ένα νέο δρόμο στον ψηφιακό κόσμο, συνδέοντας την πραγματικότητα με την εικονική πραγματικότητα. Μέσω αυτού του προγράμματος οι αγοραστές θα έχουν την ευκαιρία να δουν και να διαμορφώσουν το δικό τους νέο Abarth, με τους ψηφιακούς καταλόγους του χθες να δίνουν τη θέση τους στην εικονική πραγματικότητα.

Το νέο Abarth 695 131 Tributo Rally είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με τιμή 32.000 ευρώ, ενώ όπως και όλα τα μοντέλα της μάρκας καλύπτεται από 4ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000χλμ. και αντίστοιχης ισχύος υπηρεσία οδικής βοήθειας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;