MOTIV: Με 200 χλμ. αυτονομία μέσω της επαναστατικής μεθόδου iStream

iStream motiv equadricycle 2021
Ο εμβληματικός Βρετανός σχεδιαστής Gordon Murray μας παρουσιάζει εκ νέου τη μέθοδο παραγωγής iStream με μπροστάρη το λιλιπούτειο τετράροδο ηλεκτρικό MOTIV με αυτονομία 200 χλμ.

Μπορεί τα 200 χλμ. αυτονομίας του ελαφριού τετράροδου και αμιγώς ηλεκτρικού MOTIV Quadricycle να ακούγονται πλέον λίγα στις μέρες μας, έρχονται όμως από μια μπαταρία με χωρητικότητα μόλις 17,5 kWh. Σας τραβήξαμε την προσοχή; Λογικά θα έπρεπε καθώς το εν λόγω πρωτότυπο που παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση Ελαφριών Επαγγελματικών Οχημάτων Cenex-LCV στο Millbrook της Αγγλίας, έχει κατασκευαστεί με τη μέθοδο iStream που έχει αναπτύξει ο “πατέρας” της McLaren F1, Gordon Murray.

Διαβάστε επίσης: GMA T.50s Niki Lauda. Το απόλυτο track day car από τον “Mr McLaren F1” (+video)

Το MOTIV Quadricycle δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την επίσης βρετανική Innovate UK βάσει των τελευταίων εξελίξεων στη κατασκευαστική μέθοδο-φιλοσοφία iStream, η οποία πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και εκτός αυτοκινητοβιομηχανίας και συμβατικών ή ηλεκτρικών οχημάτων, ακόμη και για ηλεκτρικά ιπτάμενα οχήματα.

Η επαναστατική, σύμφωνα με τον δημιουργό της κατασκευαστική μέθοδος iStream, υπόσχεται μείωση του βάρους ενός συμβατικού αυτοκινήτου κατά 20% συνολικά αλλά και υψηλότερα επίπεδα στιβαρότητας σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα. Παράλληλα επιτρέπει και την σημαντική μείωση εκπομπών CΟ2 κατά την διαδικασία κατασκευής ενός οχήματος, μειώνοντας έτσι σημαντικά το ανθρακικό του αποτύπωμα.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται “ο καλύτερος V12 όλων των εποχών”, με έμπνευση από Ferrari!

Το MOTIV Quadricycle που κατασκευάστηκε με τη μέθοδο iStream, λόγω διαστάσεων και χαμηλού βάρος -κάτω από 400 κιλά- μπορεί να περιλαμβάνεται στην κατηγορία των ελαφριών 4κυκλων. Ωστόσο και σε σχέση με αυτά, έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνίζεται σε δοκιμές πρόσκρουσης ένα σύγχρονο συμβατικό αυτοκίνητο (!), φέρει υπερδιπλάσιας χωρητικότητας μπαταρία έναντι των όποιων ανταγωνιστών του, ενώ σε σχέση με αυτούς φέρει στον εξοπλισμό του ABS, aircondition, σύστημα ψυχαγωγίας αλλά και ηλεκτρικά ανοιγόμενες πόρτες!

Η μέθοδος παραγωγής iStream, που έχει παρουσιαστεί εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια, δείχνει να αποδίδει καρπούς και μένει τώρα να δούμε αν θα υπάρξει κάποιος μεγάλος κατασκευαστής που θα την υιοθετήσει, έπειτα και από τις τελευταίες εξελίξεις.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;