Morgan: Τέλος εποχής για το διάσημο πλαίσιο τύπου σκάλας (+video)

Morgan
Έπειτα από οχτώ και πλέον δεκαετίες η Morgan αλλάζει σελίδα στην ιστορία της και καταργεί το διάσημο πλαίσιο τύπου σκάλας.

Το πλαίσιο τύπο σκάλας είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν τα μοντέλα της Morgan να ξεχωρίζουν μαζί φυσικά με την απόλυτα ρετρό σχεδίαση του. Οι Βρετανοί νιώθουν έτοιμοι για το επόμενο βήμα στη μακρόχρονη ιστορία τους και βάζουν οριστικό τέλος στην παραγωγή του πλαισίου τύπου σκάλας, το οποίο βρίσκεται στην παραγωγή από το 1936!

Σύμφωνα με τη Morgan το τελευταίο μοντέλο που θα φέρει το συγκεκριμένο πλαίσιο είναι το επετειακό και περιορισμένης παραγωγής Plus 4. Η περιορισμένη παραγωγή του Plus 4 70th Edition έφτασε στο τέλος της μετά την επαναλειτουργία του βρετανικού εργοστασίου που είχε σταματήσει ελέω πανδημίας και το τελευταίο μοντέλο της σειράς έχει ήδη βρει το επόμενο σπίτι του.

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπο σκάλας της Morgan έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 1936 στο Morgan 4-4, με τους Βρετανούς να το ονομάζουν έτσι αφού ήταν το πρώτο τους μοντέλο που έφερε ταυτόχρονα 4κύλινδρο μοτέρ αλλά και… 4 τροχούς! Πριν από αυτό όλα τα μοντέλα της ήταν τρίκυκλα, κάτι που ίσχυε από την ίδρυση της το 1909.

Το ατσάλινο σασί των Βρετανών βρέθηκε κάτω από το αμάξωμα σχεδόν όλων των μοντέλων τους (Plus 4, Plus 4 Plus, 1η γενιά Plus 8, 4 Seater, V6 Roadster και 4/4), έχοντας δεχτεί βέβαια κάθε φορά τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Με εξαίρεση τα Aero και το 2ης γενιάς Plus 8, κάθε 4ροδο Morgan που βρήκε από τις πύλες του βρετανικού εργοστασίου πριν από το 2019 έφερε αυτό το πλαίσιο. Σε αυτές τις 8 και πλέον δεκαετίες η συνολική παραγωγή ανήλθε στις 35.000 μονάδες.

Ο διάδοχος του διάσημου ατσάλινου πλαισίου για τη Morgan είναι η αλουμινένια πλατφόρμα CX-Generation που έκανε το ντεμπούτο της τον περασμένο Μάρτιο με την αποκάλυψη του νέου Plus Four.

Διαβάστε επίσης: Morgan Plus Four με “καρδιά” BMW 255 ίππων!

Το ατσάλινο πλαίσιο αποτελούσε τη βάση για τη Morgan για περισσότερες από οχτώ δεκαετίες…Ωστόσο με το ντεμπούτο της νέας μας πλατφόρμας CX-Generation, που θα βρίσκεται στη νέα επαναστατική σειρά 4τροχων μοντέλων μας, η ώρα να της πούμε “αντίο” έφτασε.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Steve Morris, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Morgan.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;