Μηνύματα ερμητικά ανοιχτά

Ο Sebastian Vettel δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με την αρνητική μεταμόρφωση της Ferrari στην Αυστραλία. Με κρυπτογραφημένο μήνυμα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου στους Κόκκινους για τη συνέχεια

Θα πρέπει να γνωρίζει κανείς τους κώδικες της Formula 1 και πώς να διαβάζει ανάμεσα στις γραμμές και πίσω από τις λέξεις για να καταλάβει τι ακριβώς εννοούσε ο Sebastian Vettel. Προς το τέλος του αγώνα στην Αυστραλία απηύθυνε το ερώτημα «γιατί είμαστε τόσο αργοί;» στην ομάδα του.

Ο Γερμανός ήθελε στ’ αλήθεια να μάθει; Μάλλον όχι, εξάλλου ένας πιλότος του δικού του επιπέδου, ύστερα από τόσους γύρους, έχει ήδη μορφώσει άποψη για το τι δεν πάει καλά στο μονοθέσιο που οδηγεί. Επομένως, ο Vettel δεν περίμενε απάντηση. Η απορία του κατά βάθος δεν είχε έμφαση στο ερωτηματικό. Διότι δεν ήταν ερώτηση. Ήταν δήλωση.

Σε ελεύθερη μετάφραση, αυτό το «γιατί είμαστε τόσο αργοί;» θα αποδιδόταν κάπως έτσι: «Λοιπόν, εσείς εκεί στο pit wall να ξέρετε ότι δεν θα καθίσω εγώ, ένας τετράκις πρωταθλητής, να βολοδέρνω στις πίστες για άλλη μία χρονιά με ένα αυτοκίνητο που ήταν πύραυλος στις δοκιμές εξέλιξης αλλά, ως δια μαγείας, σέρνεται στον πρώτο αγώνα. Και σας ρωτάω τι τρέχει και η SF90 δεν τρέχει, όχι γιατί περιμένω εξηγήσεις. Αλλά γιατί θέλω να ακούσει όλος ο κόσμος ότι δεν φταίω εγώ. Να ξέρουν όλοι ότι ο Sebastian Vettel δεν ξέχασε να οδηγεί, απλώς το μονοθέσιο που μου δώσατε δεν πάει».

Το τρικ είναι γνωστό και παλαιό όσο και η αυτοπροστασία των πιλότων όταν τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως οι ίδιοι θα ήθελαν. Εμμέσως πλην σαφώς, ο Sebastian Vettel προειδοποιεί την ομάδα και, οπωσδήποτε, παίρνει θέση απέναντί της. Με το «γιατί είμαστε τόσο αργοί;», ο Vettel κοινοποίησε το τελεσίγραφό του προς τη Scuderia Ferrari για εφέτος: «Σοβαρευτείτε, ragazzi». Κι ας είναι μόλις το πρώτο Grand Prix, κι ας μην ήταν ενδεικτικά τα 57,1″ που χώριζαν τον Γερμανό πρωταθλητή από τον νικητή.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;