Μια χρήσιμη συμβουλή για την καλή λειτουργία του κλιματισμού το καλοκαίρι

καύσωνας
Ένα κουμπί που πρέπει να πατήσετε λίγο πριν φτάσετε στον προορισμό σας! Πάμε να δούμε μία συμβουλή για την καλή λειτουργία του κλιματισμού το καλοκαίρι...

Είναι γεγονός ότι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι αδύνατο να μείνει κανείς μέσα στο αυτοκίνητο, έστω και για λίγα λεπτά, χωρίς τον κλιματισμό ενεργοποιημένο. Υπάρχει, όμως, μία συμβουλή που λίγοι κάνουν πράξη, αλλά πρέπει να την υιοθετήσουμε για την ορθή λειτουργία του συστήματος ψύξης της καμπίνας.

Χρήσιμα: Υπολογίσαμε πόσα λίτρα ανά 100 χλμ. “καίει” ο κλιματισμός!

Σίγουρα έχετε διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι οδηγοί τοποθετούν την θερμοκρασία κλιματισμού στους 22-24 βαθμούς και πατούν το “AUTO” μέχρι να έρθει η ώρα να σβήσουν τον κινητήρα. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι λάθος και θα εξηγήσουμε τον λόγο ευθύς αμέσως.

Αν ακολουθούμε την παραπάνω τακτική, μετά από λίγο καιρό θα αρχίσει να έρχεται μία βαριά μυρωδιά από τους αεραγωγούς. Αυτό συμβαίνει γιατί δημιουργείται μούχλα και συγκέντρωση επιβλαβών βακτηρίων. Αιτία είναι ασφαλώς η υγρασία που δημιουργείται στους παγωμένους αεραγωγούς μόλις σβήσουμε τον κινητήρα. Όπως είναι λογικό, ο θερμότερος αέρας υγροποιείται στις παγωμένες επιφάνειες του κυκλώματος (ακριβώς όπως θα έχετε παρατηρήσει ότι συμβαίνει στα εξωτερικά τοιχώματα ενός παγωμένου ποτηριού).

Η συμβουλή μας
Η λύση ώστε να μην δημιουργηθεί υγρασία μέσα στους αεραγωγούς είναι πολύ απλή! Δύο με τρία λεπτά πριν φτάσετε στον προορισμό σας, απενεργοποιήστε το aircondition πατώντας το κουμπί Α/C που βλέπετε στην κεντρική εικόνα. Ταυτόχρονα, κρατήστε ενεργοποιημένο τον ανεμιστήρα σε μέτρια ένταση τον “αέρα”, ώστε να συνεχίσει να υπάρχει ροή μέσα από τους αεραγωγούς προς την καμπίνα. Έτσι, θα στεγνώσουν οι επιφάνειες του κυκλώματος διώχνοντας τη υγρασία!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;