Έρχεται η μετατροπή συμβατικών οχημάτων σε ηλεκτρικά, στην Ελλάδα!

μετατροπή συμβατικά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά
Τη δυνατότητα μετατροπής συμβατικών οχημάτων σε αμιγώς ηλεκτρικά θα έχουν μελλοντικά οι Έλληνες σύμφωνα με δηλώσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών.

Ειδικότερα, σε ομιλία που πραγματοποίησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών για την ενότητα “Sustainable Mobility Strategies”, έκανε λόγο για την υλοποίηση καινοτόμων θεσμικών λύσεων “που εγκολπώνουν προτάσεις και βέλτιστες πρακτικές άλλων ευρωπαϊκών χωρών”. Στόχος η βελτίωση της αστικής κινητικότητας και όχι μόνο αφού έγινε λόγος και για μεγαλύτερη προσπάθεια αναφορικά με τη διείσδυση φιλοπεριβαλλοντικών τεχνολογιών στις μεταφορές.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα Οι Έλληνες θέλουν ηλεκτρικά, αλλά…

Γι’ αυτό το τελευταίο ο Υφυπουργός δήλωσε πως έχουν γίνει ήδη κάποια βήματα και αναφέρθηκε στην επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, τον επικείμενο διαγωνισμό που βρίσκεται σε διαβούλευση για την ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, την απλοποίηση του θεσμικού πλαισίου για την ανάπτυξη υποδομών φόρτισης και την εισαγωγή ρυθμίσεων για τη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων.

Ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε επίσης και στην δημιουργία νομοθετικού πλαισίου για την μετατροπή συμβατικών οχημάτων που χρησιμοποιούν μόνο κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αμιγώς ηλεκτρικά, μια πρακτική που έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζεται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το προφανές κέρδος για τους κατόχους παλαιών συμβατικών αυτοκινήτων ετών που αδυνατούν να αποκτήσουν ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο λόγω υψηλού κόστους, είναι η δυνατότητα που τούς δίνεται να κρατήσουν το όχημα τους και να το μετατρέψουν σε ηλεκτρικό με ένα σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Παράπλευρα οφέλη αυτής της πρακτικής είναι και οι νέες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται στον κλάδο συντήρησης και επισκευής των αυτοκινήτων αλλά και η ευνοϊκότερη “μεταχείριση” που έχουν τα ηλεκτρικά αναφορικά με την φορολόγηση.

Μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός έκανε λόγο και για “την εισαγωγή ρυθμίσεων για την ανάπτυξη υποδομών υδρογονοκίνησης τόσο στον σιδηρόδρομο όσο και στα οδικά οχήματα”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;