Μετατρέποντας το θρυλικό Citroen DS σε αμιγώς ηλεκτρικό (+video)

Citroen DS
Αυτό το θρυλικό Citroen DS είναι αμιγώς ηλεκτρικό και αποδίδει 120 ίππους. Διαβάστε πως λειτουργεί πλέον η υδροπνευματική του ανάρτηση...

Το Citroen DS, το “βατράχι” όπως συνηθίσαμε να το αποκαλούμε στην Ελλάδα, είναι ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε ιδιαίτερα. Ακόμα και στις μέρες μας εξακολουθεί να εντυπωσιάζει στο πέρασμά του, ενώ αποτελεί προϊόν ενασχόλησης ακόμα και για τους σύγχρονους σχεδιαστές αυτοκινήτων. Πλέον υπάρχει τουλάχιστον ένα στον πλανήτη που είναι αμιγώς ηλεκτρικό και υπεύθυνη γι’ αυτό είναι η “Electrogenic”.

Citroen C6: Η εναλλακτική «κυρία» της γαλλικής σχολής (+video)

Πρόκειται για μία εταιρεία που εδρεύει στην Οξφόρδη και οι μηχανικοί της πήραν ένα Citroen DS του 1971 προκειμένου να του αφαιρέσουν τον θερμικό κινητήρα και στη θέση του να τοποθετήσουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Πλέον δεν υπάρχει κάτω από το καπό ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης, αλλά ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 120 ίππους. Εξακολουθεί να στέλνει την κίνηση στον εμπρός άξονα, ενώ την τροφοδοσία έχει αναλάβει μία μπαταρία χωρητικότητας 48,5 kWh.

Κάπως έτσι, το αριστούργημα που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι ικανό να διανύσει μία απόσταση 225 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Για όσους δεν αρκούνται σε αυτά τα χιλιόμετρα, προσφέρεται δυνατότητα επέκτασης χωρητικότητας που έχει ως αποτέλεσμα 321 χλμ. αυτονομίας. Όσον αφορά τώρα στη διαδικασία της φόρτισης, η εταιρεία αναφέρει ότι απαιτούνται μόλις δύο ώρες χρησιμοποιώντας φορτιστή ισχύος 29kW.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως από το συγκεκριμένο project δεν αφαιρέθηκε η υδροπνευματική ανάρτηση, ένας μηχανισμός που αποτέλεσε στο παρελθόν σήμα κατατεθέν του μοντέλου. Αντιθέτως, οι μηχανικοί αντικατέστησαν την μηχανική αντλία του υδραυλικού συστήματος με ηλεκτρική, προσφέροντας μεγαλύτερη αξιοπιστία. Επίσης, υπάρχει και μηχανικό κιβώτιο, στοιχείο που δε συναντάμε πρώτη φορά σε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μιας και το έχουμε δει ξανά στο παρελθόν. Ένα παράδειγμα είναι το Opel Manta GSe ElektroMOD για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;