Mercedes S-Class Coupe: Πολυτέλεια παλαιάς κοπής!

Συμπληρώνονται 30 χρόνια από την έλευση της Mercedes S-Class Coupe (W140), ενός μοντέλου που συνδύασε τις αρετές της S-Class και δυναμική coupe σχεδίαση...
Mercedes S-Class Coupe

Ήταν Ιανουάριος του 1992 όταν η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε την Mercedes S-Class Coupe με την κωδική ονομασία W140. Πρόκειται για το μοντέλο που συνδύασε με επιτυχία τα δυναμικά χαρακτηριστικά της coupe σχεδίασης και την πολυτέλεια που συναντούσε κανείς στην ναυαρχίδα της εταιρείας που δεν ήταν άλλη από την S-Class με το coupe αμάξωμα.

Mercedes SL (R 107): Το εμβληματικό roadster πενηντάρισε!

To συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρθηκε αρχικά στην Ευρώπη σε δύο παραλλαγές. Η πρώτη ονομαζόταν 500 SEC και εξοπλιζόταν με έναν V8 κινητήρα χωρητικότητας 4.973 κ.εκ. και απόδοσης 320 ίππους. Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση ονομάστηκε 600 SEC και κάτω από το καπό είχε τοποθετηθεί ένας V12 5.987 κ.εκ. με 394 ίππους. Και οι δύο κινητήρες είχαν ήδη τοποθετηθεί και στην πιο δημοφιλή sedan έκδοση.

Πέρα από τους πανίσχυρους κινητήρες, η Mercedes S-Class Coupe διακρίθηκε για την κορυφαία ποιότητα και τον πλούσιο εξοπλισμό. Ενδεικτικά, μεταξύ άλλων υπήρχαν διπλά τζάμια για μέγιστη ηχομόνωση, αυτόματος κλιματισμός, αλλά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. Όλα αυτά εν έτει 1992. Βέβαια, υπήρχε και το αντίστοιχο χρηματικό τίμημα, μιας και εκείνο το διάστημα η κορυφαία έκδοση 600 SEC ήταν το πιο ακριβό αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευαζόταν στη Γερμανία. Πιο συγκεκριμένα, κόστιζε 220.020 Γερμανικά Μάρκα.

Η ονομασία Mercedes S-Class Coupe “έμεινε” στο φως για λίγα χρόνια, μιας και από το 1996 μέχρι το τέλος παραγωγής εν έτει 1998 επικράτησε η ονομασία CL-Class. Η συνολική παραγωγή περιορίστηκε στα 26.022 αντίτυπα και σχεδόν ένα στα τρία έφερε τον V12 κινητήρα, ενώ όλα βγήκαν από το εργοστάσιο του Sindelfingen.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;