Mercedes EQC 4×4²: Η “off-road” πλευρά της ηλεκτροκίνησης

Μέσα από ένα concept η γερμανική φίρμα μας συστήνει την άλλη πιο... άγρια πλευρά των ηλεκτρικών. Αυτή είναι η Mercedes EQC 4x4² με τους μηδενικούς ρύπους...

Πριν από λίγο καιρό, η Mercedes ανακοίνωσε ότι προχωρά σε συρρίκνωση της γκάμας της και κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Με την Mercedes EQC 4×4², όμως, έρχεται να υπενθυμίσει ότι συνεχίζει να αναζητά τη διαφορετικότητα δείχνοντας την “off-road” πλευρά της ηλεκτροκίνησης.

Διαβάστε επίσης: Το πρώτο sedan της Porsche ήταν… Mercedes!

Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ως concept και για τη δημιουργία του οι μηχανικοί από τη Στουτγάρδη χρησιμοποίησαν ως βάση την Mercedes EQC 400 4Matic. Πρόκειται για το τρίτο αυτοκίνητο αυτής της φιλοσοφίας, μιας και στο παρελθόν υπήρξαν κι άλλες τέτοιου είδους δημιουργίες, όπως για παράδειγμα η E-Class All-Terrain 4×4².

Το γερμανικό “θηρίο” με τους μηδενικούς ρύπους στέκεται ψηλότερα, με την απόσταση από το έδαφος να έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με την “απλή” Mercedes EQC. Ακριβέστερα, η Mercedes EQC 4×4² απέχει 293 χιλιοστά, αντί για τα 140 χιλιοστά της έκδοσης παραγωγής.

Η νέα ανάρτηση, σε συνδυασμό με τα ζαντολάστιχα, αυξάνουν το συνολικό ύψος της Mercedes EQC 4×4² κατά 20 εκατοστά. Οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 20 ιντσών και συνοδεύονται από “off-road” ελαστικά με διαστάσεις 285/50. Άλλη διαφοροποίηση ως προς την εξωτερική εμφάνιση είναι οι πλαστικές προσθήκες πάνω από τους θόλους των τροχών, οι οποίες αυξάνουν το συνολικό πλάτος κατά 10 εκατοστά.

Στην πράξη, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να περάσει πολλά εμπόδια και δύσβατες διαδρομές, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία. Απόδειξη αυτού είναι η γωνία προσέγγισης που έχει αυξηθεί από τις 20,6 μοίρες στις 31,8. Όλα αυτά την ώρα που σε μία συμβατική G-Class αυτή η γωνία ανέρχεται σε 28 μοίρες.

Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι πλήρως λειτουργικό, αλλά παραμένει άγνωστο αν θα δούμε στο μέλλον ένα τέτοιο project να περνά στην παραγωγή. “Στόχος μας ήταν να αποδείξουμε πως είναι εφικτό να συνδυαστεί η απολαυστική οδήγηση με την ηλεκτροκίνηση”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Markus Schäfer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;